שיווק דיגיטלי B2B | פרסום B2B – כיצד מייצרים מקסימום פניות במינימום כסף?

מהו שיווק דיגיטלי B2B

שיווק דיגיטלי B2B הוא פרסום באמצעות האינטרנט לחברות / פרילנסרים שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים ולא לקוחות פרטיים.
לדוגמה: יצרן ויבואן של צבעים לרכב שקהל היעד שלו הוא מוסכים ומכונים בלבד יבצע שיווק דיגיטלי B2B.

כיצד מבצעים שיווק דיגיטלי B2B?

ממש כמו שמבצעים שיווק דיגיטלי ללקוחות פרטיים אך עם מספר דגשים נוספים.
ראשית מומלץ לבדוק טוב את פלטפורמות השיווק באינטרנט כאשר מבצעים שיווק דיגיטלי B2B.
במרבית המקרים פרסום B2B יעבוד טוב יותר בגוגל מול הפרסום ברשתות החברתיות וזאת משום שבגוגל שיטת הפרסום היא ע"פ הביטוי שאותו הגולש מחפש וברשתות החברתיות שיטת הפרסום היא ע"פ טירגוט קהל היעד.
כאשר מטרגטים קהל יעד של בעלי עסקים בלבד בתחומים ספציפיים – התוצאות טובות פחות מהפרסום בגוגל. (כתבנו באופן גורף אך כמובן שיש מקרים יוצאים מן הכלל וכדאי לבחון כל מקרה לגופו).

פלטפורמות לשיווק דיגיטלי B2B

  1. קמפיין פרסום בגוגל – המלך של השיווק הדיגיטלי B2B.
    כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרסום בגוגל וכיצד הוא עובד.
  2. קידום אורגני בגוגל – גם כן המלך של השיווק דיגיטלי B2B וניתן לבצע זאת ללא תשלום לגוגל.
    קראו בהרחבה כיצד עושים קידום אורגני בגוגל.
  3. פייסבוק – איך אפשר בלי? הרשת החברתית הגדולה בעולם שיודעת עלינו כמעט הכל, אחרי גוגל, פייסבוק הוא המקום המתאים ביותר לשיווק דיגיטלי B2B.
    כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרסום בפייסבוק וכיצד הוא עובד.
  4. פרסום באינסטגרם – ממש לא הכרחי, אנו ממליצים לפנות לאינסטגרם רק במידה ומיציתם את התקציב בפלטפורמות הדיגיטליות האחרות.
    קראו בהרחבה על הפרסום באינסטגרם.
  5. פרסום בלינקדאין – מומלץ לבצע שיווק דיגיטלי B2B בלינקדאין.
  6. פעילות אופליין – אומנם אנו מתמקדים פה בנושא שיווק דיגטלי אך דווקא בשיווק B2B חשוב לתת דגש גם לפרסום באוף ליין.
    יצירת שיתופי פעולה, השתתפות בהרצאות, כנסים ועוד יאפשרו לכם לקבל הפניות בין בעלי מקצוע ולקוחות חדשים לעסק.
    השקיעו בזה זמן – זה משתלם מאוד בטווח הארוך.
    כאן תוכלו לקרוא איך לפרסם עסק חדש בדרכים חינמיות.

ערכנו השוואה מקיפה על ערוצי הפרסום באינטרנט – לחצו כאן

טיפים חשובים לשיווק דיגיטלי B2B

  • אתר אינטרנט – אתר האינטרנט שלכם מרכז את כל התנועה הדיגיטלית.
    לעתים שינויים קטנים באפיון ובעיצוב של האתר יכולים להעלות את אחוז ההמרה באתר ולהכפיל את כמות הלידים (פניות). קראו כיצד מבצעים בניית אתרים מעולים עם אחוזי המרה גבוהים.
  • קידום אתרים אורגני – לטווח הארוך קידום אורגני הוא ערוץ הפרסום המשתלם ביותר כאשר מבצעים שיווק דיגיטלי B2B.
    מחירי ההקלקה של הקידום הממומן עולים באופן קבוע ולכן כדאי לדאוג שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר גבוה בגוגל באופן אורגני.
    כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרסום בגוגל לעסקים – האם זה משתלם?
  • יצירת אמון – אחד המרכיבים החשובים ביותר בשיווק בדיגיטלי בכלל וב-B2B בפרט הוא האמון בין הלקוח לבית העסק.
    הקפידו לייצר מקסימום אמון בין הגולשים לעסק שלכם באמצעות תכנים איכותיים, חשיפה שלכם ושל צוות החברה ע"י תמונות וסרטונים באתר ולקוחות ממליצים.
    זכרו, לקוחות עושים עסקים עם אנשים ולא עם אתרי אינטרנט – אם תצליחו לייצר את האמון דרך האתר הגולש ישאיר פרטים ויצור עמכם קשר!
  • הנעה לפעולה – הניעו את הלקוחות שלכם לפעולה.
    השקעתם בקמפיין והצלחתם להכניס את הגולשים לאתר שלכם? מצוין.
    עכשיו אנחנו לא מעוניינים שהם יצאו בלי להשאיר לנו פרטים או ליצור איתנו קשר.
    הציעו חודש עם החזר כספי מלא, מתנת הצטרפות או כל דבר אחר שיגרום ללקוח להשאיר פרטים.
  • ניהול מדיה חברתית – זה ממש לא הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כאשר מבצעים שיווק דיגיטלי B2B אך אם כבר החלטתם להשקיע שם, עשו זאת בצורה נכונה – כאן תוכלו לקרוא כיצד לבצע ניהול מדיה חברתית שתהווה כלי שיווקי עבור העסק. 

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.