דף נחיתה שיגרום לעסק שלך למכור יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

בניית דפי נחיתה איתנו כוללת

עיצוב מותאם אישית

עיצוב דף מלא מותאם אישית הכולל חשיבת חווית משתמש ורספונסיביות

מערכת ידידותית לניהול האתר

לאחר סיום בניית דף הנחיתה תוכלו לנהל אותו באופן עצמאי באמצעות מערכת קלה וידידותית.

בניית את תדמית רספונסיבי

אפיון מלא מותאם לצרכי העסק

אפיון דף נחיתה מלא הכולל טקסטים נכונים ומבנה מדוייק בהתאמה לצרכי העסק

דף מותאם לכל המסכים

דף רספונסיבי מלא המותאם לכל גדלי המסכים - מכשיר נייד, טאבלט, מחשב נייד ומחשב נייח

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שיווקי עם טקסט מכירתי שאליו מגיע הגולש לאחר שהקליק על מודעה פרסומית.
בדף ניתן לפנות בצורה ממוקדת לקהל היעד שלכם ולהמיר את הגולשים ללקוחות עבור העסק.

למי מיועד דף הנחיתה?

דף נחיתה מיועד לכל בעל עסק/חברה שמעוניין לייצר לקוחות נוספים באמצעות האינטרנט.
הדף צריך להיות מסקרן וקולע כך שיגרום לגולש להשאיר פרטים או ליצור איתו קשר.

לא בכל המקרים ההמלצה היא לבנות דף נחיתה.
במידה והאתר שלכם נראה טוב ועובד טוב, יתכן וכדאי להישאר עם האתר ולהפנות את תנועת הגולשים לשם כיוון שאחוז ההמרה באתר גבוה.
(אחוז המרה הוא אחוז הגולשים שיוצרים קשר לאחר שביקרו באתר מתוך כלל הגולשים)

למה דף נחיתה אם אפשר לבנות אתר? מהם היתרונות של הדף על פני האתר?

שאלה מתבקשת מאוד.
קיימות מספר סיבות:

  • תקציב – לעיתים אין תקציב לבנות אתר והאופציה הרלוונטית היא דף נחיתה בעלות נמוכה יותר.
  • במידה והאתר שלכם לא ממיר כמצופה – אחוז ההמרה באתר נמוך ואנו רוצים לבדוק האם באמצעות דף נחיתה ניתן לקבל יותר פניות ליצירת קשר.
  • אחוז המרה – דף נחיתה במרבית המקרים עובד באחוז המרה גבוה יותר מאתר כיוון שבדף הפנייה היא לקהל יעד מדויק מאוד ואין בדף הנחיתה הסחות דעת שיגרמו לגולש לצאת מהאתר בלי להשאיר פרטים.
  • מהירות – בניגוד לאתר שלוקח יחסית זמן רב לבנות.
    דף נחיתה ניתן לבנות תוך מספר ימים ולצאת לדרך עם קמפיין פרסומי ולהשיג פניות בתוך פחות משבוע.

כאן תוכלו לקרוא בהרחבה בנושא כיצד בונים אתרים מעולים

טיפים חשובים לכל דף נחיתה על מנת להפוך אותו לדף שמוביל אליכם את הלקוחות

לא ניתן לכם באמת ללכת בלי כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות דפי נחיתה שינצחו את כל המתחרים:

  1. פנייה מדוייקת – הגדירו את קהל היעד במדוייק ובבניית דף הנחיתה חשבו טוב האם הדף עונה על הצורך שעליו הגולשים מבקשים לברר.
  2. אפיון נכון – דף נחיתה חייב להיות מאופיין בצורה נכונה – הטקסטים צריכים להיות מדוייקים וקולעים עם מבנה עמוד נכון.
  3. מהירות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא מהירות הטעינה, גולשים רבים נוטשים עמודים עוד לפני שהם נטענים כיוון שהם לא נטענים מספיק מהר – שימו לב לזה כאשר אתם בונים דף נחיתה.
  4. אמון – אחד הפרמטרים החשובים בדפי נחיתה ובשיווק באינטרנט בכלל הוא האמון – אם נצליח לייצר אמון בין הגולש לשירות/מוצר שאתם מוכרים הסיכויים שהוא ישאיר פרטים יגדלו משמעותית.
    הוסיפו בדף הנחיתה לקוחות ממליצים, אישורים, פרסומים בעיתונות ועוד..
  5. עיצוב – עיצוב הדף חייב לדבר עם הלוגו והשפה העיצובית של בית העסק וכן להתאים לקהל היעד ולמוצר/שירות שאתם מוכרים.
  6. בדקו את הדף עם חברים – בסיום בניית הדף – שלחו אותו לחברים שלכם ובדקו איתם האם הם היו משאירים פרטים בדף כזה, במידה ולא, בדקו מדוע.
  7. בדקו את הדף עם עצמכם – תשאלו את עצמכם האם הדף עונה על השאלות הבאות:
    א. האם המוצר/השירות שאנו מציעים מובן כבר בשנייה הראשונה בה הגולש נכנס לדף.
    ב. מה התועלת של הגולש במידה ויקנה את השירות/המוצר שלי.
    ג. למה לקנות דווקא מאיתנו? מה הבידול שלכם!

כיצד בונים דפי נחיתה?

כיום יש מאות פלטפורמות לבניית דפי נחיתה.
ניתן לבנות בפלטפורמות חינמיות או בפלטפורמות בתשלום כאשר בד"כ כמובן המערכות בתשלום איכותיות יותר וקלות יותר לתפעול.
ניתן לבנות דפי נחיתה גם במערכות בהם בונים אתרים, כמו: וורדפרס.
כאן תוכלו לקרוא על יתרונות פלטפורמת וורדפרס
ערכנו השוואה מקיפה בין 5 הפלטפורמות המתקדמות בעולם לבניית דפי נחיתה »

האם כדאי לבנות דף נחיתה באופן עצמאי או עם חברה?

התשובה בטח תישמע משוחדת כיוון שזה תחום העיסוק שלנו אך באובייקטיביות גמורה התשובה היא – לבנות עם חברה.
המחירים של דפי הנחיתה לא גבוהים במיוחד והתמורה מחברה מקצועית שווה את זה.
חשוב לזכור שהזמן שלוקח ללמוד את המערכות לבניית דפי נחיתה ולהצליח לייצר דף נחיתה מעולה שיגרום להרבה פניות לבית העסק הוא ארוך ובנוסף הוא דורש ניסיון רב באפיון ועיצוב אתרים.

מדריך וידאו לבניית דף נחיתה בפחות מ-20 דק' בוויקס – לחצו כאן »

מי שבכל זאת רוצה לבנות דף נחיתה לבד במערכת וורדפרס – כאן יש מדריך מעולה.

מהם המחירים הממוצעים לבניית דפי נחיתה?

המחירים מאוד משתנים בין החברות השונות והפרילנסרים.
המחיר הממוצע לדף נחיתה הוא בערך (אל תתפסו אותי במילה) 1,500 ש"ח.
כאשר ב-1,500 ש"ח מקבלים דף  מקצועי הכולל אפיון ועיצוב מלאים.
נתקלתי גם בחברות שבונות דפי נחיתה ב5,000 ש"ח ומנגד בפרילנסרים שבונים דפי נחיתה ב-300 ש"ח.
אני הייתי מתרחק מהקצוות – גם מהסכומים הגבוהים בהגזמה וגם מהנמוכים בהגזמה.

ומה איתנו? מהם יתרונות דפי הנחיתה שלנו?

בבניית דפי נחיתה אנו שמים דגש על פנייה נכונה לקהל היעד.
נפגשים יחד איתכם על מנת להבין מהם החוזקות של בית העסק שלכם שאותם ניתן לשווק באמצעות הדף.
מנסחים טקסטים קולעים ובשורה התחתונה – גורמים ללקוחות ליצור איתכם קשר.
תכלס, אין לכם הרבה מה להתלבט – הפגישה איתנו חינם לגמרי ובטוח תקבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט מהי הפלטפורמה השיווקית המתאימה לכם.

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.