ניהול מדיה חברתית שתגרום לעסק שלך למכור יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

ניהול מדיה חברתית – רקע קולע

ניהול מדיה חברתית – הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לחלק מרכזי מחיינו, אנו מבלים בהן זמן רב והן הפכו למנוע פרסום עיקרי לבעלי עסקים וחברות.
קיימות לא מעט רשתות חברתיות אך כאן אנו רוצים להתמקד בשתי הרשתות הפופולאריות ביותר בעולם – פייסבוק ואינסטגרם.

בפייסבוק ואינסטגרם משתמשים מיליארדי יוזרים בכל יום, אך היתרון הגדול שלהן הוא המידע הרב שהן אוספות עלינו.
כאשר אנחנו גולשים בפייסבוק/אינסטגרם אנו מספקים להם מידע רב על החיים שלנו:
מה אנחנו אוהבים לאכול, איפה אנחנו אוהבים לצאת לבלות, מי הם החברים שלנו, היכן אנחנו גרים, גיל, מין, מצב משפחתי ועוד ועוד ועוד..
אם ניכנס לרזולוציות של המידע שהם יודעים עלינו יתכן שתיבהלו 🙂

לאלו שרוצים להרחיב קצת את האופקים על נתוני הדיגיטל והמדיה החברתית – כאן

אוקיי, יש להם המון מידע עלינו ו… הם משתמשים בו לצורך הפרסום?

כמובן, כמו כל עסק גם הם רוצים להרוויח ומשתמשים במידע שיש להם עלינו כדי לעשות את זה בצורה מדוייקת

אז איך עובד הפרסום במדיה החברתית?

כפי שאמרנו כיוון שהם יודעים עלינו כמעט הכל הם יכולים לפרסם לנו מוצרים/שירותים שעשויים לעניין אותנו.
ניתן דוגמא: נניח שאני בחור צעיר בן 28 שמתגורר בקרית אונו ומקיים אינטראקציות עם דפים שהנושא המרכזי שלהם הוא ספורט ופיתוח הגוף.
פייסבוק/אינסטגרם מזהים שהסיכוי שאני אבצע רכישה למוצרים/שירותים כמו: חדרי כושר, אבקות חלבון, תוספי תזונה, מוצרי ספורט ועוד הוא גבוה – וכמובן שהכל בהתאם למיקום המגורים שלי.
לחצו להרחבה בנושא הפרסום בפייסבוק 

ניהול מדיה חברתית - דוגמה לאפשריות הטירגוט (פילוח) בפייסבוק
דוגמה לאפשריות הטירגוט (פילוח) קהלים בפייסבוק

מצויין תודה על המאמר, אני הולך לפרסם אופן עצמאי בפייסבוק ואינסטגרם 🙂

בהחלט ניתן לעשות זאת לבד אבל קיימים מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. מערכות הפרסום במדיה החברתית מתעדכנות בקצב מסחרר ומי שלא חי את הדיגיטל יתקשה לעמוד בקצב. גם במידה ויצליח כנראה שלא יעשה זאת באופן מקצועי.
  2. הפרסום במדיה החברתית מצריך זמן רב ועידכון באופן יומיומי.
  3. הפרסום במדיה החברתית הוא מקצוע לכל דבר וללמוד אותו לוקח הרבה זמן.

יש לי תקציב של 2,500 ש"ח עבור ניהול מדיה חברתית, כולל התשלום לחברה שמבצעת את ניהול המדיה החברתית – מה מומלץ לעשות?

קשה לענות על השאלה באופן גורף כיוון שזה מאוד תלוי מהו תחום הפעילות של בית העסק.
יתכן ובכלל לא כדאי להשקיע במדיה החברתית אלא בקמפיין גוגל שיתרום יותר מאשר ניהול מדיה חברתית או אולי בכלל כדי לעשות קידום אתרים בגוגל.
לכן , אחד הדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים חברה לפרסום באינטרנט הוא לוודא שהחברה יודעת לעשות 360 מעלות בדיגיטל – A to Z. כתבנו מאמר על כל ערוצי הפרסום באינטרנט.
במידה והחברה מבצעת רק פרסום בפייסבוק יתכן והיא תגרום לכם להמשיך לפרסם בפייסבוק למרות שבית העסק שלכם יכול להביא תוצאות הרבה יותר טובות מפרסום בגוגל.
אנו בחברת DoLead מבצעים שיווק באינטרנט – בכל ערוצי הפרסום ואף פעם לא נצמדים לערוץ אחד עד שלא מוודאים שזהו הערוץ הנכון ביותר לבית העסק.

שורה תחתונה – מה זה ניהול מדיה חברתית?

תכלס, זה למצוא את הקהל המדוייק עבור בית העסק שלכם ולגרום לו לייצר הכנסות לעסק שלכם – אנו יודעים לעשות את זה

פרסום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם – איך עושים את זה נכון ומכניסים באמצעותו לקוחות משלמים

מאמרים נוספים בנושא ניהול מדיה חברתית

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.