פרסום בפייסבוק שיגרום לעסק שלך למכור יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

כיצד מתבצע תהליך פרסום ממומן בפייסבוק עם DoLead?

פגישה וניתוח

ניפגש על מנת לשמוע מהן המטרות של בית העסק. לאחר הגדרת המטרות נאפיין יחד מיהו קהל היעד של בית העסק.

בניית קמפיין שיווק בפייסבוק

נבנה קמפיין המותאם למטרות בית העסק ונבצע מיקוד ושיווק בפייסבוק לקהל היעד שהגדרנו יחד.

ניתוח נתונים ואופטימיזציה

ננתח את נתוני הקמפיין: עלויות לליד, עלויות לחשיפה ועוד. נבצע אופטימיזציה שוטפת על מנת להשיג פניות במינימום כסף

כיום, כבר אין סיבה לבזבז כסף על קהל לא רלוונטי – אנו נדאג להגיע לקהל היעד המדוייק עבור העסק שלכם.

טיפים בנושא פרסום בפייסבוק - עלינו באהבה!

רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם - צפו למה כדאי (חובה) לעשות רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם!

בניית קהלים בפייסבוק - כיצד קהלים מתקדמים בפייסבוק ישפרו את תוצאות הקמפיינים

סוגי מודעות בפייסבוק ואינסטגרם ומהו הדגש החשוב ביותר למודעות שמייצרות לידים

סוגי קמפיינים בפייסבוק וכיצד אדע איזה קמפיין נכון עבור העסק שלי?

פייסבוק יודעים עלינו הכל?

פייסבוק נוסדה בפברואר 2004 וכמה שנים לאחר מכן כבר התאפשר לנו לבצע באמצעותה פרסום בפייסבוק.
פייסבוק יודעים המון פרטים עלינו ועל התחביבים שלנו:
מהו הגיל שלנו, איפה אנחנו גרים, איפה עובדים, מהם התחביבים שלנו, מי הם החברים שלנו, מה אנחנו לומדים, מצב כלכלי, מצב משפחתי ועוד ועוד ועוד…
פייסבוק אוספים את כל המידע שאנו משתפים בזמן הגלישה ומשתמשים בו על מנת לפרסם לנו מוצרים/שירותים שאנו עשויים להתעניין בהם בסבירות גבוהה.
ניתן דוגמה: 
נניח ואני מתגורר בקרית אונו, בן 30 ומאוד אוהב לעשות ספורט ולהתאמן בחדר כושר. 
את כל המידע הזה פייסבוק יודעים והסבירות שאני אראה מודעה בנושא של תוספי תזונה היא גבוהה מאוד.
כמו שאתם בפייסבוק כך גם גם הלקוחות שלכם נמצאים שם וניתן לפרסם להם באופן ממוקד!

אבל איך כל זה קורה בפועל?

מאחורי הקלעים, בפייסבוק הבינו את הפוטנציאל העצום שיש במידע הרב שהם צוברים על מיליארדי המשתמשים שלהם והחליטו לבנות מערכת עם אפשרויות פרסום רבות בהן ניתן להגדיר בדיוק למי אנו רוצים לפנות עם המודעה שלנו. 
אותה מערכת אגב, היא גם של הפרסום באינסטגרם »
בשונה מהפרסום בגוגל, שבו אנו מאתרים את הקהל שלנו ע"פ ביטויי חיפוש, כאשר אנחנו מבצעים קידום בפייסבוק אנו ממש מאפיינים ומפלחים את הקהל שלנו.

*לחצו על התמונה להגדלה

בתמונה ניתן לראות חלק קטן מאפשרויות הפילוח בקידום בפייסבוק שבאמצעותן אפשר להגיע בצורה מדויקת לקהל היעד שלכם.

רוצים לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי?

הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין פייסבוק בפחות מ-14 דק' וללא צורך בידע קודם​

נגן וידאו

אוקיי אז אם פייסבוק הכינו לנו את התשתית, אני אפתח חשבון ואבצע קידום בפייסבוק באופן עצמאי

זה אפשרי בהחלט אבל חשוב לדעת מספר דברים:

  • פלטפורמה דינאמית – הפרסום הממומן בפייסבוק מתעדכן ומשתנה על בסיס יומי – פיצ'רים חדשים, עדכונים, שינויים, יכולות טירגוט ועוד ועוד ועוד.
    על מנת לעמוד בקצב המטורף הזה, צריך ממש לחיות את הקידום בפייסבוק ולהתעדכן כל יום.
  • זמן ומשאבים – הפרסום בפייסבוק דורש המון זמן ומשאבים. על מנת לבנות קמפיין מוצלח, יש צורך לשנות את העיצובים, הקריאייטיב (טקסטים), פילוח הקהל והגדרות הקמפיין באופן קבוע.
  • ידע נרחב – על מנת לנהל את הקמפיינים בצורה מקצועית, יש ללמוד את מערכת הפרסום של פייסבוק וכל אפשרויות הטירגוט השונות – דבר שלוקח זמן רב.
    זה מקצוע לכל דבר!

בשורה התחתונה, כל אחד יכול לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, השאלה שנשאלת היא מה תהייה רמת הביצוע של הקמפיין.
המטרה של חברות פרסום בפייסבוק היא לבצע כל הזמן אופטימיזציה (יעילות מקסימלית) ולהביא לפניות במינימום כסף לבית העסק.

פרסום בפייסבוק באמת יכול לייצר לי לקוחות לבית העסק?

התשובה היא חד משמעית כן.
כמובן שחשוב לבדוק מהי הזירה בה בית העסק נמצא והאם הפרסום בפייסבוק מתאים ספציפית לבית העסק, אך במרבית המקרים ניתן לייצר באמצעות פייסבוק לידים (פניות) לבית העסק שחלקם הופכים ללקוחות משלמים.

קראו כיצד אנו הופכים את המדיה החברתית למנוע שיווקי עבור העסק »

כמה עולה הפרסום בפייסבוק?

מחיר הפרסום הממומן בפייסבוק תלוי בשני דברים:

  1. גובה התקציב של בית העסק – כל בית עסק יודע מה התקציב שבאפשרותו להשקיע בפרסום באינטרנט (כאן תוכלו לקרוא על כל ערוצי הפרסום באינטרנט) ובהתאם לדרישה של בית העסק ניתן לבצע את הפרסום בפייסבוק – ניתן לפרסם גם בסכומים נמוכים.
    טיפ: אם אתם משלמים לחברה/פרילנסר שיבצע עבורכם את ניהול הפרסום בפייסבוק, השתדלו שלא לעבוד עם תקציבים נמוכים מדי.
    הקצו תקציב שיוכל להביא תוצאות לבית העסק (כל עסק בהתאם לתחום הפעילות שלו).
    את התשלום לחברת השיווק באינטרנט שתבצע את הפרסום אתם בכל מקרה משלמים בין אם מדובר בתקציב פרסום של 2,000 או 5,000 ש"ח גובה התשלום  לחברה ישאר אותו דבר – הפיקו את המקסימום מהתשלום עבור החברה!
  2. גודל קהל היעד – לעיתים קהלי היעד של בית העסק מאוד ממוקדים וגם אם יש לבית העסק תקציב מאוד גבוה – אין סיבה להוציא אותו בפייסבוק כיוון שהקהל אליו ניתן להגיע מצומצם מאוד ולא נוכל לפרסם ביותר מ-X ש"ח בכל מקרה.

עסקים קטנים? קראו כיצד לבחור את ערוץ הפרסום המשתלם ביותר »

האם התשלום לפייסבוק הוא עבור תוצאות בלבד?

לא!
לרוב מקובל לשלם לפייסבוק ע"פ כמות חשיפות.
כאשר בונים את הקמפיין ניתן לראות במנהל המודעות של פייסבוק עלות משוערת ל-1,000 חשיפות.
ולכן ככל שאנו מגדירים את הקהל שאליו אנו רוצים לפנות בצורה טובה יותר – נשלם פחות עבור כל ליד (פנייה באמצעות פייסבוק).

כיצד נוכל לדעת האם הפרסום בפייסבוק משתלם לבית העסק?

ראשית חובה לנהל מעקב מדויק של לידים (פניות בעקבות פרסום ממומן בפייסבוק) ורשימות של הלידים שהפכו ללקוחות.
לאחר שלושה חודשים לנתח את הנתונים ולהבין בדיוק מהי העלות הממוצעת ללקוח חדש באמצעות הפרסום בפייסבוק.
למה שלושה חודשים? 
במרבית המקרים על מנת להגיע לעלות נמוכה לליד יש צורך בחודש/חודשיים עד שמוצאים את הקהל הנכון (כמובן שלכל אורך הקמפיין ממשיכים לבצע אופטימיזציה באופן קבוע).
תהליך המכירה לוקח לעתים זמן רב וכולל מעקב שנמשך חודשים אחר המתעניינים.
רק לאחר שלושה חודשים ניתן לקבל תמונת מצב טובה לגבי התוצאות של השיווק בפייסבוק.

רוצים לדעת כיצד לבצע שיווק אפקטיבי? כיצד לבנות תוכנית שיווקית ואסטרטגיה שיווקית? לחצו כאן »

*לחצו על התמונה להגדלה

פרסום בפייסבוק – נתוני תפוצה

טיפים שימושיים לביצוע פרסום ממומן בפייסבוק / קידום בפייסבוק

בדקו את עמוד הפייסבוק לפני פרסום הקמפיין

5/5

אחת הסיבות שגולשים לא משאירים פרטים כאשר מבצעים קידום בפייסבוק היא "אמון" – הגולש רוצה לראות שבית העסק מקצועי ואמין.
הקפידו על כך שעמוד הפייסבוק של העסק יראה טוב ומעוצב, זה יכול לשנות את כמות הפניות לטובה.

התבלטו והתבדלו

5/5

הגולשים מורגלים לראות מאות פרסומות בפייסבוק בכל יום וקשה מאוד לתפוס את תשומת ליבם.
בחרו תמונה או סרטון שיגרמו לגולש לעצור ולקרוא את המודעה שלכם.
הוסיפו על התמונה/סרטון גם מסר חד, קצר וקולע!
קראו כיצד ליצור בידול לעסק שלכם »

קריאייטיביות

5/5

נסו לדבר בתועלות שאתם מציעים ללקוחות שלכם בקצרה.
כאשר אתם כותבים את המודעה, כנסו לנעליים של הגולש וחשבו, למה שהגולש ישאיר פרטים דווקא במודעה שלכם? מה מבדל אתכם מהמתחרים?

תשתית לקליטת הלידים (הפניות)

5/5

הכינו מערכת CRM או טבלת אקסל (אם אין לכם CRM) על מנת לעקוב אחר כל הפניות שיגיעו מהקמפיין קידום בפייסבוק.
שימו לב, חשוב להמשיך את המעקב גם לאחר קליטת הלידים עד שהופכים ללקוחות על מנת להבין האם הפרסום שביצעתם משתלם.

בצעו בדיקת A/B Testing

5/5

לעולם אל תעלו לאוויר עם מודעה אחת.

צרו 3 מודעות ובדקו איזה מודעה מספקת את הביצועים הטובים ביותר, לאחר מכן כבו את שאר המודעות וצרו שוב מודעות נוספות וחוזר חלילה 🙂

אתר/דף נחיתה מושלם

5/5

ברוב הקמפיינים בפייסבוק אנו מעבירים את התנועה מהקמפיין לאתר או דף נחיתה.
על מנת שהפרסום בפייסבוק יהיה אפקטיבי מומלץ לוודא שהאתר שלכם בנוי בצורה מושלמת. כתבנו מאמר – כיצד צריך להיראות אתר מושלם.

רוצים לבנות אתר בחינם? 5 הפלטפורמות הטובות בעולם לבניית אתר בחינם »

שיווק בפייסבוק לקהל יעד מדויק

5/5

הגדירו את קהל היעד שלכם בצורה כמה שיותר ממוקדת ומדויקת והשתמשו ביכולות הטירגוט של פייסבוק על מנת לפגוע בדיוק בקהל שהגדרתם:
גיל, מין, מיקום מגורים, עבודה, סטטוס, תחביבים, מצב משפחתי ועוד ועוד…
למתקדמים: 
בצעו פרסום ממומן בפייסבוק בשיטת רימרקטינג (פרסום חוזר) לגולשים שכבר היו באתר שלכם ולא השאירו פרטים.
במידה ויש בידכם טלפונים/מיילים של לידים או לקוחות תוכלו לטעון אותם לפייסבוק ולפרסם להם באופן ממוקד.

פרסום בפייסבוק - למה דווקא איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן שכדאי לעשות פרסום בפייסבוק איתנו כיוון שאנו שירותיים, איכותיים ומקצועיים  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך שיווק בפייסבוק - אנו ניקח רק פרוייטים בהם הפרסום בפייסבוק יהיה אפקטיבי.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

מחירי לידים (פניות) נמוכים

באמצעות פילוח קהל מדוייק ושימוש נכון בכל ה"טריקים" שיש בפייסבוק אנו יודעים לייצר לידים במחירים הנמוכים ביותר.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק בפייסבוק - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

זריזות

אין צורך לחכות שבועות או חודשים בשביל לבנות קמפיין שיווק בפייסבוק - אנו מתחייב לבניית הקמפיין תוך שבעה ימים.

ערוצי פרסום נוספים באינטרנט שכדאי להכיר ולבחון

פרסום
בגוגל

ללקוחות המחפשים את השירות / המוצר במנוע החיפוש הפופלרי בעולם - תוצאות מיידיות.

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני מתאים לעסקים שמעוניינים לייצר מיתוג ברשת ונוכחות דיגיטלית חזקה לאורך זמן.

פרסום באינסטגרם

מערת הפרסום של אינסטגרם פועלת כמו מערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרת פנייה לקהל יעד.

מאמרים נוספים בנושא פרסום בפייסבוק

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.