פרסום בגוגל / פרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל שיגרום לעסק שלך יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

פרסום ממומן בגוגל - כיצד מתבצע תהליך העבודה איתנו?

פגישה + מחקר ביטויי מפתח

ניפגש יחד על מנת להכיר מקרוב ולהבין בדיוק מהם הצרכים והמטרות שלכם. מיד לאחר מכן נחקור את ביטויי החיפוש הרלוונטים לעסק שלכם תוך דגש על הביטויים שיגרמו לגולש להשאיר פרטים

אפיון הקמפיין

בגוגל קיימים מספר סוגי קמפיינים. לאחר הפגישה ומחקר הביטויים נוכל להבין איזה קמפיין מתאים בדיוק עבור העסק. נגדיר את קהלי היעד המדוייקים על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי

קריאייטיב ואופטימיזציה

ניצור מודעות קריאייטיביות ומדוייקות עבור קהל היעד שהגדרנו ונבצע אופטימיזציה על בסיס יומי למחקר הביטויים שלנו. נגביר את הנוכחות בגוגל ובשורה התחתונה - נגדיל את הכנסות העסק!

כיום, כבר אין סיבה לבזבז כסף על קהל לא רלוונטי – אנו נדאג להגיע לקהל היעד המדוייק עבור העסק שלכם.

למה בכלל לפרסם בגוגל? יש מלא ערוצי שיווק נוספים באינטרנט!

נכון באינטרנט קיימים מגוון ערוצי פרסום ואחד העיקריים הוא פרסום בגוגל.

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הפרסום בגוגל לפרסום בשאר פלטפורמות הפרסום באינטרנט הוא המצב בו הגולש נמצא כאשר הוא רואה את המודעה שלכם, אסביר באמצעות דוגמא למה אני מתכוון. כתבנו מאמר מקיף על מגוון ערוצי הפרסום באינטרנט וההבדלים ביניהם.
כאשר אנו גולשים בפייסבוק או ברחבי הרשת אנחנו נתקלים בהמון מודעות שרובן ככל הנראה מתאימות בצורה כזו או אחרת לנו: מתאימות לתחומי העניין שלנו, לגיל שלנו, למגדר שלנו ועוד.. לכן, הסיכוי שאנו נשאיר נבצע רכישה באמצעות המודעות האלו הוא גבוה יותר מסתם מודעות שאנו רואים בטלוויזיה או בפרסום חוצות.

לעומת זאת, כאשר אנו מחפשים בגוגל שירות/מוצר כזה או אחר לדוגמא: אינסטלטור, העמדה בה אנו נמצאים היא בכוונת קנייה ברורה והסיכוי שנבצע רכישה או יצירת קשר עם בית העסק הוא גבוה בהרבה.

על מנת להבין למה אני מתכוון נסו לדמיין את הפעם האחרונה שבה ראיתם פרסומת כזו או אחרת ברחבי הרשת ובפייסבוק מול הפעם האחרונה בה חיפשתם מוצר/שירות כזה או אחר בגוגל.
כתוצאה מהמצב בו הגולש נמצא כאשר הוא מחפש בגוגל – המתעניינים שמגיעים באמצעות פרסום ממומן בגוגל במרבית המקרים רציניים יותר ועם אחוז סגירה גבוה יותר משאר ערוצי הפרסום באינטרנט.

רגע, בואו נבין איך עובד הפרסום בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ובכל יום מחפשים בו מיליארדי חיפושים.
חלק מהחיפושים הם חיפושים בהן הגולש מחפש לרכוש מוצר/שירות כזה או אחר ואתם יכולים להופיע לו בתוצאות הראשונות באמצעות שתי דרכים:

  1. קידום אורגני – לא נדבר עליו כאן אבל בגדול באמצעות בניית אתר טוב עם תוכן מעולה ועבודת קידום מדוייקת ניתן להגיע למקומות הראשונים בגוגל – להרחבה תוכלו לקרוא כאן על קידום אתרים
  2. פרסום בגוגל – גוגל מאפשרים להופיע במקומות הראשונים באמצעות כך שתשלמו להם עבור קליק.

מה זה אומר בעצם תשלום עבור כל קליק?

ניקח דוגמא, יש לי עסק לשיווק באינטרנט ואני רוצה שגוגל יציגו אותי בראש תוצאות החיפוש כאשר גולש מחפש "חברת שיווק באינטרנט".
באפשרותי לשלם לגוגל עבור כל קליק שלוחצים על המודעה שלי ובתמורה גוגל מפרסמים אותי בראש תוצאות החיפוש.

פרסום בגוגל - תוצאות ממומנות תשלום פר קליק
פרסום בגוגל – תוצאות ממומנות

בטח יש מאות מתחרים מתחום השיווק באינטרנט שרוצים להופיע בדף הראשון בגוגל – כיצד גוגל קובע מי יופיע ראשון?

שאלה מעולה, פרסום בגוגל עובד בשיטת מכירה פומבית/מכרז.
כל אחד יכול להציע את הסכום שהוא מוכן לשלם עבור כל קליק ובהתאם לכך גוגל מחליטים היכן למקם את המודעה שלו.
קיימים גורם נוסף הנקרא "ציון רלוונטיות" שמשפיע על דירוג המודעה ומורכב מגורמים נוספים כמו:
הרלוונטיות של המודעה, מהירות הטעינה של הדף, בניית אתר מעולה (כתבנו מאמר על "כיצד בונים אתר מעולה") ועוד..
המחיר הוא הגורם המרכזי בקביעת דירוג המודעה של גוגל.

אוקיי זה נשמע די פשוט, אני אפתח חשבון בגוגל אדס ואבצע פרסום בגוגל באופן עצמאי

זה לגמרי אפשרי אבל רמת הביצוע לעולם לא תהיה כמו של בעל מקצוע בתחום הפרסום באינטרנט ואסביר למה.

  • הפרסום בגוגל משתנה על בסיס שבועי וכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחרי כל החידושים אם לא עוסקים בכך באופן יומיומי.
  • ללמוד את מערכת הפרסום של גוגל לוקח זמן ולהיות מקצוענים במערכת הפרסום של גוגל לוקח הרבה זמן – זה מקצוע לכל דבר.
  • פרסום ממומן בגוגל דורש משאבים רבים באופן יומיומי ואם אין לכם הרבה זמן פנוי במהלך היום לא תוכלו להקדיש את הזמן הנדרש.

כאן תוכלו לקרוא כתבה מעניינת מאתר דה מרקר על השליטה של גוגל בתחום הפרסום הדיגיטלי

מהם עלויות פרסום עסקים בגוגל

עלויות פרסום עסקים בגוגל מתחלקות לשתיים: 
  1. תשלום לחברת השיווק באינטרנט.
  2. תשלום לגוגל עבור כל קליק. 

1. עלויות עבור פרסום בגוגל לחברת שיווק באינטרנט

גם כאן כמו בכל תחום אחר, המחיר משתנה מחברה לחברה ובין פרילנסרים לחברות. 
העלות הממוצעת לניהול קמפיין גוגל הוא 1,000 ש"ח לחודש בריטיינר חודשי קבוע כאשר חלק מהחברות דורשות תשלום נוסף עבור הקמת הקמפיין באופן חד פעמי.
חשוב לשים לב שבחלק מהחברות יש התחייבות לחצי שנה עד שנה. 

2. עלות הפרסום בגוגל עבור כל קליק

התשלום לגוגל מתבצע עבור חשיפות וקליקים. 
כיצד נקבע המחיר לקליק? 
המחיר לקליק נקבע על ידי המתחרים!
שיטת הפרסום בגוגל, כפי שכתבנו מעלה – היא מכרז.
ככל שהמתחרים מוכנים לשלם יותר עבור כל קליק, כך המחיר עולה בהתאמה. 
כוחות השוק מאזנים בד"כ את התשלום עבור כל קליק ובמרבית המקרים מחירי ההקלקה מתאימים לרווח שבעלי העסקים מרוויחים מהשירות או המוצר שאותו הם מוכרים. 
לכן עלויות ההקלקה של עו"ד גירושין יהיו גבוהות בהרבה קייטרינג לבת מצווה – כיוון שכל סגירת תיק של עו"ד גירושין שווה בין 15,000-100,000 ש"ח מול קייטרינג לבת מצווה ששווה 2,000-15,000 ש"ח.  

פרסום ממומן בגוגל - למה לעשות איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן שכדאי לעשות פרסום ממומן בגוגל איתנו כיוון שאנו שירותיים, איכותיים ומקצועיים  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום.

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך פרסום בגוגל - אנו ניקח רק פרוייטים בהם הפרסום בגוגל יהיה אפקטיבי.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

מחירי הקלקה

למחירי ההקלקה יש חשיבות רבה בניהול קמפיין גוגל (תוכלו לקרוא על כך בהמשך המאמר מטה) אנו יודעים להשיג מחירי הקלקה נמוכים.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק והפרסום הממומן בגוגל - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

זריזות

אין צורך לחכות שבועות או חודשים בשביל לבנות קמפיין גוגל מעולה - אנו מתחייב לבניית הקמפיין תוך שבעה ימים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום בגוגל