קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל שיגרום לעסק שלך יותר ​

מוכנים להמריא באמצעות האינטרנט? 

כיצד קידום אתרים בגוגל איתנו יגרום לעסק שלך להמריא?

150% עלייה בתנועה באתר

באמצעות כלים טכנולוגיים, תשתיות נכונות, ותוכן איכותי נקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל ונעלה משמעותית את כמות הגולשים הנכנסים לאתר שלך.

140% עלייה בפניות מהאתר

באמצעות פנייה לקהלי יעד מדייקים לבית העסק, טקסטים קריאייטיביים, ניתוח נתונים ועוד.. אנו משפרים את אחוזי ההמרה באתר ואף מכפילים אותם.

120% עלייה במכירות

העבודה הקשה משתלמת. לאחר שנבצע קידום אורגני בגוגל לאתר >> הנוכחות ברשת תגדל משמעותית ובשורה התחתונה - הכנסות העסק יצמחו!

רגע לפני שממריאים – מה זה בכלל קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים – על מנת להבין מה זה, נעשה לרגע זום אאווט ונסביר על פרסום באינטרנט.
פתחתם את העסק לאחר שהשקעתם אלפי שעות עבודה וימים? בניתם אתר?

מעולה, עכשיו איך מייצרים פניות/לידים לבית העסק?

אחד מערוצי השיווק האפקטיביים ביותר בשיווק באינטרנט הוא גוגל – כן, מנוע החיפוש שהשתלט על העולם.
בגוגל קיימות 2 אפשרויות להבליט את האתר שלכם:

  1. ניהול קמפיין ממומן – לשלם לגוגל כסף ובתמורה גוגל "מקפיצים" את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש – אתם משלמים עבור כל קליק – כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרסום בגוגל.
  2. קידום אתרים בגוגל באופן אורגני – לקדם את האתר במנוע החיפוש ללא צורך בתשלום לגוגל עבור כל קליק.
קידום אתרים אורגני VS ממומן
תוצאות חיפוש קידום אתרים אורגני VS ממומן

אז כיצד מבצעים קידום אורגני בגוגל ומדוע שגוגל תעדיף את האתר שלי על פני אתרים אחרים?

גוגל בסופו של דבר היא עסק בדיוק כמו העסק שלכם, הלקוחות של גוגל הם אנחנו, הגולשים והמטרה של גוגל היא שהגולש ימצא את העמוד שבו יש את התוכן הכי רלוונטי לחיפוש שלו.
לדוגמא: כאשר חיפשתם "קידום אתרים" – גוגל יציג לכם את האתר שנראה לו הכי רלוונטי לחיפוש שלכם.

כיצד גוגל קובע איזה אתר הכי רלוונטי לכל ביטוי?

הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים הוא – התוכן!
נכון להיום, גוגל כבר יודע לזהות בקלות (באמצעות כלים טכנולוגיים) האם התוכן באתר איכותי ומעניין את הגולשים או לא.
במידה והתוכן לא מעניין את הגולשים, גוגל מזהה את זה והדירוג של האתר בתוצאות החיפוש נפגע מאוד.

אוקיי, אם מדובר בתוכן, למה אני צריך חברת קידום אתרים? אני אכתוב לבד…

ראשית, זה אפשרי וייתכן והאתר ידורג לא רע בגוגל.
אומנם התוכן הוא כלי עיקרי וחשוב למטרת קידום אתרים אך יש צורך במאות פעולות נוספות על מנת לכבוש את המקומות הראשונים בגוגל כמו:
תשתיות האתר, מהירות האתר, מבנה העמודים, טייטלים, אסטרטגיית התוכן, מחקר מילות מפתח, אלטים על תמונות ועוד ועוד ועוד..

בנוסף, תחום קידום האתרים מתפתח ומשתנה במהירות ומי שלא חי אותו ביום יום, לעולם לא יוכל לעשות זאת כמו שצריך.
חברת קידום אתרים מתעדכנת בחידושים על בסיס יומי ומתאימה את האתר לעדכונים של גוגל. 

קידום אתרים אורגני בגוגל נשמע תהליך מאוד מסורבל, למה שלא אשלם לגוגל ואלך על הדרך הקלה?

שאלה מעולה, ראשית אני ממליץ לתקוף בכל החזיתות – זה שאתם עושים קידום אתרים אורגני בגוגל עם חברת קידום אתרים לא אומר שלא צריך לעשות גם קמפיין ממומן ולהפך.
חשוב לזכור שכאשר עושים קמפיין פרסום ממומן בגוגל, אנו משלמים לגוגל עבור כל קליק ומחירי המדיה עולים בכל שנה כיוון שהעסקים מבינים שהפרסום באינטרנט אפקטיבי.
אבל אם בכל זאת צריך לבחור אחד מהשניים, זה תלוי מה מטרת העסק.
אם המטרה היא להשיג כמה שיותר פניות בזמן הקצר ביותר – אז כמובן שמומלץ לעשות קמפיין ממומן כיוון שהתוצאות מיידיות.
אם אתם בונים עסק לטווח הרחוק – אין ספק שקידום אתרים אורגני בגוגל הוא הכלי הנכון עבורכם.

איך בוחרים חברת קידום אתרים ומה הבידול שלכם בקידום אתרים אורגני בגוגל?

את העבודה הטכנית בקידום אתרים כל אחד יכול לעשות – להטמיע מאמרים, להוסיף אלטים על תמונות, לסדר את מבנה העמוד וכו'..
הבידול שלנו הוא באסטרטגיית התוכן של הקידום בגוגל.
כאשר אנו ניגשים לבצע קידום אורגני בגוגל לאתר, הדבר הראשון שאנו עושים הוא "מחקר מילות מפתח".
מחקר מילות מפתח הוא מחקר שעושים על מנת לבחור את הביטויים שאותם אנו רוצים לקדם לטובת בית העסק.
חשוב לבחור את הביטויים הנכונים לבית העסק, ביטויים כאלו שיגרמו לגולשים להיכנס לאתר ולהשאיר פרטים.

אתן דוגמא קצרה להמחשה:

נניח שאנו מקדמים אתר של עורך דין גירושין, אנו יכולים להתמקד בביטוי "עורך דין גירושין" שהוא ביטוי חזק מאוד עם 1,300 חיפושים ומי שמחפש אותו ככל הנראה צריך עורך דין גירושין.
אנו יכולים גם להתמקד בביטוי "משמורת משותפת", גם כן ביטוי מעולם הגירושין אך ככל הנראה הגולש שמחפש אותו רק מעוניין לקרוא מידע על "משמורת משותפת" ולא מחפש עורך דין שייצג אותו.
אני יכול לתת פה עוד מספר דוגמאות על החשיבות של אסטרטגיית התוכן בקידום האתר אך אני לא רוצה להלאות אתכם.
ב-DoLead אנו מייחסים חשיבות גבוהה ביותר למחקר המילים ואסטרטגיית התוכן ומתוך הניסיון יודעים במה כדאי להתמקד וכיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

לפני שבוחרים חברת קידום אתרים מומלץ לבדוק מספר דברים:

  • קידום חוקי – חלק מחברות קידום האתרים משתמשות בדרכים לא חוקיות לקדם את האתר על מנת להגיע לתוצאות מהר והם באמת מצליחים לעשות זאת.
     אך התוצאות לא נשארות לאורך זמן – ודאו כי חברת קידום האתרים שבחרתם עובדת באופן חוקי מול גוגל. 
  •  פגישה והיכרות – אין טוב ממראה עיניים, קפצו לפגישה במשרדי החברה לקידום אתרים והרגישו האם הם צוות החברה נראה לכם מתאים לעבודה משותפת. 
  •  חוזה והתחייבות – בדקו על מה אתם חותמים והאם יש התחייבות. 
  • הבטחות הבטחות הבטחות – חברת קידום אתרים שמבטיחה מיקומים ראשונים בתקופה קצרה לא תוכל לעמוד בהבטחתה – היזהרו מהבטחות חסרות בסיס. 

חברת קידום אתרים או פרילנסר?

הרבה שואלים אותי האם כדאי לעבוד עם חברה לקידום אתרים או פרילנסר, יש סיבות לכאן לכאן. 
בתכלס זה לא משנה אם בחרתם לעבוד עם חברה לקידום אתרים או פרילנסר, הכי חשוב להיפגש ולהרגיש עם מי אתם עומדים לעשות עסקים. 
אחד היתרונות הגדולים של עבודה מול פרילנסר היא שאתם יודעים בדיוק מי מקדם לכם את האתר.
בחברה תקבלו מנהל תיק שאין לו בהכרח הרבה ידע וניסיון. 

אחד היתרונות הגדולים בעבודה מול חברה לקידום אתרים הוא הידע והשליטה בכל המרחב הדיגיטלי – יש צוות לכל תחום ולא תישארו ללא מענה. 

עובדה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לעבוד עם חברת קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל לוקח זמן (ובמיוחד אם מדובר באתר חדש לגמרי) וזה לא משנה כמה חברת קידום האתרים מקצועית.
אחד הפרמטרים החשובים לגוגל הוא האמינות של האתר והדרכים בהן גוגל בודק עד כמה האתר אמין הן:
כמה זמן האתר קיים, האם התוכן באתר מתעדכן באופן שוטף, ותק הדומיין ועוד.

חשוב לזכור גם שהתהליך שבו גוגל בודק את האתר ואת התוכן לוקח זמן.
ראשית גוגל צריך לאנדקס את האתר (לסרוק את כל האתר) >> לראות שיש תנועה באתר >> לנתח את התנועה >> להבין האם הגולשים אוהבים את התוכן שהם קוראים באתר או חלילה נוטשים מיד לאחר כמה שניות ורק לאחר מכן להתחיל לדרג אותו במיקומים בגוגל.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא פלטפורמת האתר – לפלטפורמה שעליה נבנה האתר יש משמעות בקידום בגוגל.
אנו בונים אתרים על פלטפורמת וורדפרס המתאימה לקידום בגוגל באופן מושלם – כאן תוכלו לקרוא על יתרונות בניית אתר בוורדפרס

אז כמה זמן לוקח קידום בגוגל?

קשה לענות על השאלה הזאת באופן גורף כיוון שקידום בגוגל תלוי בתחום הפעילות של העסק ובביטויים שאנו רוצים לקדם.
אם ניקח תחום לא תחרותי עם ביטויים ארוכים (Long-tail) נוכל לקדם את הביטויים גם תוך שלושה חודשים, אך אם אנו מדברים על תחום תחרותי עם ביטויים תחרותיים תהליך קידום האתר בגוגל יקח לנו 8 חודשים ויותר.

אתן דוגמא:

נניח שיש לנו אתר של חדר כושר ביבנה ובחרנו חברת קידום אתרים שתקדם לנו את הביטויים "חדר כושר ביבנה", "חוגים ביבנה", יוגה ביבנה" וכו'.. אלו ביטויים מעולים לבית העסק וגם לא תחרותיים ולכן ניתן לקדם אותם יחסית מהר.
אך במקרה בו אנו רוצים שחברת קידום האתרים תקדם עורך דין גירושין תחת הביטויים "עורך דין גירושין", "עו"ד גירושין" "מגשר גירושין" וכו'..
אלו ביטויים עם ווליום חיפושים מאוד גבוה ותחרות אגרסיבית ולכן לקדם אותם יקח זמן רב יותר.
כמובן שגם התוצאות בהתאם, כאשר מקדמים ביטויים תחרותיים עם נפח חיפושים גבוה, אחוז הפניות מהאתר שלנו יעלה בהתאם והלידים יכנסו בקצב טוב כאשר נגיע ליעד.

האם כיום עדיין משתלם לעשות קידום אורגני בגוגל?

אז נכון שאני קצת משוחד פה כי זה התחום שלי, אבל עם יד על הלב ובאובייקטיביות גמורה – התשובה היא כן ואסביר.
הלידים שמגיעים דרך גוגל הם הלידים האיכותיים ביותר לבית העסק למעט פניות שמגיעות "מפה לאוזן/חבר מביא חבר".
ניתן לייצר לידים בגוגל ב-2 דרכים שעליהן פירטנו מעלה: קידום אורגני בגוגל וקמפיין ממומן.
כאשר האתר שלנו נמצא במיקומים טובים תחת ביטויים חזקים עבורו נקבל את הלידים האיכותיים ביותר באופן קבוע ובכמויות גדולות.
הלידים המגיעים בעקבות הקידום האורגני הם הלידים הטובים ביותר כיוון שכיום הלקוחות כבר יודעים לזהות איזה אתר נמצא למעלה בגוגל כיוון שהוא משלם כסף על כל קליק ויתכן שהוא פתח את בית העסק שלו אתמול, לעומת אתר שמופיע ראשון בתוצאות החיפוש ועבר דרך ארוכה על מנת להגיע לשם.
אז נכון שזה לוקח זמן אבל ההשקעה לגמרי משתלמת! 

מצורפים אחוזי ההקלקה ע"פ המיקומים בגוגל – ניתן לראות איזה חשיבות יש למקום הראשון.
להרחבה לחצו כאן 

קידום אתרים בגוגל - אחוזי הקלקה ע
אחוזי הקלקה ע"פ המיקומים בגוגל

לא נשחרר אתכם בידיים ריקות – קבלו 5 טיפים שיטיסו את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל במהירות האפשרית.

טיפ מספר 1 – תוכן

חברים יקרים, התוכן הוא המלך.
גוגל גפי שכבר כתבנו מעלה, הוא מנוע חיפוש והמטרה שלו היא לספק לגולש את התוצאה הרלוונטית ביותר לחיפוש שהוא ביצע.
לכן במידה ותדאגו לכתוב תוכן איכותי גוגל יזהה את זה וידרג את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש.
לדוגמא: אם אני עו"ד לענייני פשיטת רגל וגולש חיפש "כיצד ניתן לפתוח תיק פשיטת רגל".
על מנת שהאתר שלי ידורג כמה שיותר גבוה יש צורך לכתוב בפירוט ובדיוק רב על הליך פשיטת רגל וכיצד פותחים תיק.

טיפ מספר 2 – תשתיות האתר

גוגל נותן חשיבות רבה לתשתיות האתר:

  • מהירות טעינת האתר – גולשים נוטשים אתרים שנטענים זמן רב.
  • פלטפורמת האתר – הפלטפורמה עליה בנוי האתר חשובה לקידום האתר בגוגל – אנו ממליצים לבנות אתרים בפלטפורמת וורדפרס
  • תעודת SSL – תעודה המאפשרת לגוגל לדעת שהאתר שלכם מאובטח. גוגל הצהירו שזהו פרמטר חשוב בקידום אתרים.
  • שרת – חשוב לבחור שרת אחסון מהיר, מאובטח ומגבה את התכנים באתר. אנו ממליצים על Upress.
  • מובייל – גוגל הודיעו כי המובייל חשוב יותר מהדסקטופ כיוון שרוב הגולשים נמצאים במובייל. חשוב לבנות אתר רספונסיבי שמוצג באופן מושלם במובייל.

טיפ מספר 3 – קישורים פנימיים וחיצוניים

מה זה בכלל קישורים?
בכל אתר ניתן להוסיף קישורים לדפים באתר – ממש כמו הקישור הזה שיעביר אתכם לעמוד הבית שלנו בו תוכלו לקרוא עלינו – חברת שיווק באינטרנט.
למה בעצם זה חשוב?
קישורים פנימיים הם קישורים שאנו מוסיפים באתר שלנו והם מקשרים בין דפי האתר שלנו בלבד – ללא אתרים חיצוניים.
כאשר גולש עובר באתר שלנו במספר דפים ולא נוטש את האתר לאחר ששהה בעמוד הראשון, גוגל מבין שהאתר מעורר עניין בגולשים וזה תורם לקידום האתר.
קישורים חיצוניים הם קישורים מאתרים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו, לדוגמא קישור מאתר YNET שיפנה לעמוד באתר שלנו.
קישורים חיצוניים מאפשרים לגוגל להבין שהאתר שלנו אמין וסמכותי.

טיפ מספר 4 – מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא המחקר שעוזר לנו להחליט באיזה ביטויים אנו מתמקדים בקידום האתר שלנו.
למה זה כל כך חשוב?
כיוון שההחלטה על הביטויים שאנו מקדמים תקבע בסופו של דבר האם הגולשים יפנו אלינו או לא.
על מנת שבאמת נוכל לקבל פניות מגוגל באמצעות קידום אתרי אינטרנט חשוב לבחור ביטויים שיש עליהם מינימום 50 חיפושים בחודש.
דבר נוסף שחשוב לוודא הוא שהביטויים שאנו מקדמים יגרמו לגולש להשאיר פרטים, אסביר באמצעות דוגמא.
נניח שיש לי עסק למכירת פרחים ואני מקדם את הביטוי "כיצד מכינים זר פרחים" סביר שהגולש שיגיע לאתר שלי לא ישאיר לי פרטים על מנת לקנות זר פרחים כי הוא מחפש להכין זר פרחים באופן עצמאי.
אך במידה ואקדם את הביטוי "חנות פרחים בהרצליה" הגולש שיגיע לאתר ישאיר פנייה בסבירות גבוהה בהרבה.

טיפ מספר 5 – מבנה התוכן והעמודים

מה שנקרא בשפה המקצועית SEO on page.
גוגל נותן חשיבות רבה למבנה התוכן באתר וההיררכיה בין הכותרות.
הכותרות האפשריות הן: Site title, H1, H2 , H3, H4, H5, H6.
בכל עמוד חייב להיות Site title ו-H1 פעם אחת.
הקפידו לרשום את הביטוי שאתם מעוניינים לקדם בכותרות של המאמר. ,
במרבית המקרים אין צורך להשתמש בכל תגיות ה-H אלא רק בH1, H2 ו-H3.

מתלבטים האם אתם צריכים קידום אורגני בגוגל לאתר שלכם?
מוזמנים להיפגש איתנו ולנתח יחד האם זהו הצעד הנכון עבורכם.

קידום אורגני בגוגל - למה דווקא איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן שכדאי לעשות קידום אתרים אורגני בגוגל בגוגל איתנו כיוון שאנו שירותיים, איכותיים ומקצועיים  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו - תהליך העבודה איתנו מלווה בדוחות ושקיפות מלאה.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

תשתיות וקשרים

תשתית של מאות אתרים וקישורים ברשת החשובים לצורך בניית מערך קישורים לקידום האתר במנועי החיפוש.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק וקידום האתרים בגוגל - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

מאמרים בנושא קידום אתרים