פרסום בטיקטוק | פרסום בטיק טוק – הזדמנות ששווה לבדוק

כבר אי אפשר להתעלם מהפלטורמה של טיקטוק שצומחת בקצב מסחרר – היוזרים מבלים שם המון זמן! 

רמת ההתמכרות עולה כל הזמן: זה התחיל בפייסבוק שליוזרים יש התמכרות מסויימת >> משם לאינסטגרם עם התמכרות גבוהה יותר >> ובטיקטוק הילדים פשוט נמצאים כל היום! 
לכן חשוב לדבר ולהכיר את הערוץ פרסום הזה. 

לאחרונה התחלתי לפרסם בפייסבוק אפליקציה ללימוד אנגלית אונליין – i-fal, מטרת הקמפיין הייתה התקנות אפליקציה (לייצר כמה שיותר בתקנות בעלות הכי טובה שאפשר) 

עיצבנו מודעות (הצוות ואני) ויצאנו לדרך – הנתונים השאירו אותנו בהלם. 
העלות להתקנה בטיקטוק עבורנו הייתה זולה פי 4 מהעלות להתקנות בפייסבוק ואינסטגרם. 

חשוב להבין ולדעת שהערוץ הזה ממש לא מתאים לכולם כיוון שביטקטוק עדיין (נכון לכתיבת שורות אלה) נמצאים צעירים. 

האלגוריתם של טיקטוק עובד בצורה טובה יותר אפילו מהאלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם – הוא לומד אותך ממש תוך כמה דקות ומייצר לך תוכן שמותאם לך – וזו אחת הסיבות לכך שהיוזרים נשארים הרבה זמן בפלטפורמה ולא עוזבים אותה. 

הפרסום בטיקטוק עדיין לא יקר כמו פייסבוק ואינסטגרם כיוון שיש המון צפיות וכמות המפרסמים היא עדיין לא כ"כ גבוהה – היצע וביקוש. 
זו הסיבה שאנו יכולים לקבל חשיפות יותר זולות מפייסבוק ואינסטגרם, זה אגב משהו שישתנה עם הזמן ככל שיכנסו יותר ויותר מפרסמים (כך גם היה עם הסטורי באינסטגרם, בזמנו כשהוא היה חדש, העלות לחשיפה הייתה זולה ואטרקטיבית ועלתה ככל שהוא הפך להיות פופלארי יותר) 

הטיקטוק זהו ערוץ פרסום חם שכדאי לבדוק אותו – במיוחד אם אנחנו פונים לקהל צעיר. 

חשוב לדעת שלא ניתן לפרסם בפחות מ25$ ליום – זהו התקציב המינימאלי שטיקטוק דורשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.