אינסטגרם שופינג | Instagram Shoppipng – תיוג מוצרים באינסטגרם

אינסטגרם שופינג | Instagram Shoppipng

בשבועיים האחרונים נפתחה האופציה באינסטגרם לתייג מוצרים,, בישראל זה לא היה אפשרי הרבה זמן והרבה עסקים חיכו לזה.
זו יכולת טובה כי בקליק אפשר להגיע לאתר דרך פוסט אורגני, לא ממומן שבו אנחנו מתייגים את המוצרים שלנו.
אני רוצה לדבר על מה שפייסבוק מכוונים אליו- פייסבוק PAY.
הכוונה היא שנוכל לשלם בתוך פייסבוק ואינסטגרם, צריך להבין שמדובר במשהו גדול- אם אנחנו נכנסים לאינסטגרם/ לפייסבוק ואנחנו יכולים לראות פוסט של בית עסק מסוים שמוכר באינטרנט
אנחנו יכולים לרכוש את המוצר דרך הפייסבוק/ האינסטגרם, לא צריך לצאת לאתר החיצוני ולמלא שם את כל הפרטים.
הכל מתבצע בתוך פייסבוק/אינטסגרם. האשראי שלנו ככל הנראה יהיה שמור אחרי שנבצע רכישה אחת, תהליך הצ'ק אאוט יהיה בקליק וזה יקצר לנו את כל התהליך בצורה דרסטית.
לכן אני ממליץ לכל בעל עסק שמוכר באינטרנט ויש לו חנות אונליין- כבר עכשיו להכנס לקומרס החדש של פייסבוק ואינסטגרם, לפתוח את אפשרות השופ, לפתוח את החנות שתהיה אפשרות לתייג מוצרים- כהכנה למה שיקרה (אני מעריך בחצי שנה/ שנה הקרובות).
זה שינוי דרמטי! מי שמבין ונמצא בעולם האינטרנט אחד הדברים שמדברים עליהם לשיפור יחס ההמרה הוא קיצור הצ'ק אאוט- לאפשר תשלום כמה שיותר מהיר באינטרנט
מה שפייסבוק ואינסטגרם הולכים לעשות זה לעשות "one click check out" דף אחד עם לחיצה לסגירת התשלום.
בנוסף, הם מתכוונים לתת "גרנטי" על השילוח דבר שמעלה את האמון – כיוון שאם אנחנו יודעים שפייסבוק אחראים בצורה מסוימת להזמנה שלנו, אנחנו מרגישים יותר בנוח כלקוחות לבצע את התשלום ולרכוש.
יהיה מעניין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.