פרסום באינסטגרם / קידום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם שיגרום לעסק שלך יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

פרסום באינסטגרם – רקע קצר וקצת נתונים ומספרים

פרסום באינסטגרם מאפשר הגעה לקהל יעד מדויק, במאמר הבא נסביר כיצד.
הרשת החברתית נוסדה בתחילת שנת 2010 וכבר בחודש דצמבר באתה שנה דיווחה על מיליון משתמשים רשומים.
בחודש יוני 2011 מספר המשתמשים כבר עמד על 5 מיליון ולפני סוף השנה כבר חצה את רף ה-10 מיליון משתמשים.
פייסבוק שכבר אז הייתה לרשת החברתית הגדולה בעולם החליטה לקנות את אינסטגרם בשווי של מיליארד דולר.
נכון לכתיבת שורות אלה אינסטגרם כבר חצתה את מיליארד המשתמשים ודוהרת לכיוון המספרים המפלצתיים של פייסבוק.

0
משתמשים בחודש דצמבר 2010
0
משתמשים בחודש יוני 2011
0
משתמשים בחודש דצמבר 2011
0
משתמשים בשנת 2018

למי מתאים קידום באינסטגרם?

מספר המשתמשים באינסטגרם שגדל בקצב מסחרר וגם הרכישה של פייסבוק הובילו את הרשת החברתית לפעול בדומה למודל הפרסום של פייסבוק.
קידום באינסטגרם מתאים למגוון רחב של סוגי עסקים ביניהם:
עסקי ויז'ואל, עסקי מזון, עסקים בתחומי הפנאי והבילוי, אתרי קניות, מותגים, יצרנים, צלמים, מכוני יופי ועוד.
פרסום באינסטגרם פחות מתאים לעסקים שמוכרים B2B.

איפה מופיעות מודעות פרסום באינסטגרם?

באינסטגרם קיימים שני מיקומים בהם המודעות מופיעות:

  1. הפיד – ממש כמו בפייסבוק הפרסום באינסטגרם מופיע בפיד של המתשתמש – מצורפת תמונה.
  2. סטורי – הסטורי הוא לגמרי הכוכב החדש של האינסטגרם והוא נמצא בחלק העליון של האפליקציה.
    נכון לכתיבת שורות אלה הפרסום בסטורי עדיין לא תפס תאוצה ולכן עלות החשיפות יחסית נמוכה אך ככל הנראה זה לא ישאר לאורך זמן.
ניתן לקרוא על המיקומים והפרסום באינסטגרם בהרחבה באתר הרשמי של הרשת החברתית – לחצו כאן

מודעה לדוגמא בפיד 

פרסום באינסטגרם - פרסום בפיד

מודעה לדוגמא בסטורי

פרסום באינסטגרם - פרסום בסטורי

כיצד מבצעים קידום באינסטגרם?

מערכת הפרסום של אינסטגרם נבנתה בתוך מערכת הפרסום של פייסבוק ואם ביצעתם פעם קמפיין בפייסבוק תוכלו לשתף אותו גם באינסטגרם בעזרת כמה קליקים פשוטים.
מערכת הפרסום של פייסבוק ידידותית אך מלאה פיצ'רים וחידושים ועל מנת לבצע קידום באינסטגרם ובפייסבוק מומלץ לפנות לחברת שיווק באינטרנט.

תקציב פרסום באינסטגרם

אין צורך להתפרע – התחילו בתקציב נמוך, אפילו כמה מאות שקלים בחודש ובהתאם לתוצאות תחליטו האם אתם מעוניינים להשקיע תקציב נוסף או לא.
אחד היתרונות הבולטים של הקידום הממומן באינסטגרם בפרט והשיווק הדיגיטלי בכלל הוא האפשרות למדוד בצורה מדויקת את התוצאות ולקבל החלטות נכונות להמשך הדרך.

למה מומלץ לעשות קידום באינסטגרם?

לא תמיד מומלץ!
כפי שכבר כתבנו מעלה, אתם אתם עסק שמוכר B2B אנו לא נמליץ לכם לפרסם באינסטגרם.
גם במידה ואתם עסק שמוכר B2C לא בהכרח שהאינסטגרם היא הפלטפורמה הנכונה לפרסום עבור העסק שלכם.
לדוגמא, למרבית משרדי עורכי הדין אנו ממליצים לפרסם קודם בגוגל ורק לאחר שממצים את התקציב לפנות לאינסטגרם.
בהקשר הזה חשוב לפנות לחברת שיווק שיודעת לבצע 360 בדיגיטל כך שתוכל לייעץ לכם באופן אובייקטיבי מהו ערוץ הפרסום הנכון ביותר עבור העסק שלכם.

פייסבוק VS אינסטגרם – איפה עדיף לפרסם?

שאלה טובה, אך התשובה עליה לא חד משמעית.
אם נענה תשובה קצת מכלילה ולא ממש מדויקת – ההמלצה היא תחילה לאפיין את קהל היעד ע"פ גיל.
במידה ורוב קהל היעד צעיר – מתחת לגיל 30, שווה לפרסם גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.
במידה ורוב קהל היעד מעל גיל 30 – שווה להתחיל בפרסום רק בפייסבוק.
כאן תוכלו לקרוא טיפים לקידום ממומן בפייסבוק.
כמובן שיש עסקים יוצאים מן הכלל שבהם מומלץ לפרסם באינסטגרם גם לגילאים בוגרים יותר כמו: מכוני יופי, קוסמטיקאיות ועוד..
להרחבה על הפרסום בפייסבוק לחצו כאן.

אינסטגרם VS גוגל – איפה עדיף לפרסם?

במרבית המקרים – הלידים (פניות) שמגיעים באמצעות הפרסום בגוגל הם הלידים הטובים ביותר ונסביר מדוע.
כאשר גולש מחפש בגוגל מוצר / שירות כזה או אחר הוא ככל הנראה ממש צריך אותו.
כאשר גולש נתקל במוצר כזה או אחר ברשת החברתית בזמן שהוא רואה פוסטים של חברים, יתכן שהוא ישאיר פרטים אך המוכנות שלו לסגירה נמוכה בהרבה כיוון שהצורך לא בוער בו כמו הגולש שמחפש בגוגל בצורה יזומה.
בגוגל אגב, ניתן להופיע בראש תוצאות החיפוש בלי לשלם על כך כסף – כאן תוכלו לקרוא איך עושים זאת באמצעות קידום אתרים.

ערכנו השוואה מקיפה בין כל הערוצי הפרסום באינטרנט – לחצו לקריאה.

מה ניתן להשיג מהפרסום באינסטגרם?

הפרסום באינסטגרם מאפשר לקדם את העסק וליצור מודעות למוצר / שירות שאנו מוכרים.
דבר נוסף והחשוב ביותר הוא – ניתן לייצר לידים איכותיים באמצעות האינסטגרם.
לקריאה כיצד לבצע ניהול מדיה חברתית שמייצרת הכנסות לחצו כאן.

טיפים קולעים לפרסום באינסטגרם

  • התבלטו – הגולשים כבר מורגלים לראות פרסומות ולא טורחים לעצור לקרוא אותם.
    הקפידו לבחור תמונה שתגרום לגולש לעצור ולקרוא את המודעה שלכם.
  • ספליט טסט – הכינו כמה סוגי מודעות ובצעו מעקב איזה מודעה מייצרת לידים בעלויות הנמוכות ביותר.
  • בנו אתר טוב –  במרבית המקרים תנועת הגולשים מהקמפיין אינסטגרם מופנית לאתר, הקפידו לבנות אתר טוב – כאן תוכלו לקרוא כיצד מבצעים בניית אתרים מעולים.
  • קהל יעד – בצעו אפיון מדויק של קהל היעד ופלחו אותו כאשר אתם בונים את הקמפיין
  • טקסט קצר וקולע – רשמו את התועלות של המוצר / השירות שלכם בצורה ברורה, קצרה וקולעת.

קבלו מדריך וידאו שידריך אתכם ב-10 דקות כיצד לבנות קמפיין באינסטגרם

פרסום באינסטגרם - למה איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן – שירות, איכות ומקצועיות  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא לכל פרוייקט או עסק מתאים קידום באינסטגרם - אנו ניקח רק פרוייטים בהם השיווק באינטרנט יהיה אפקטיבי.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק באינטרנט - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק שיגרום לעסק שלך יותר ​ מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט?  כיצד מתבצע תהליך פרסום ממומן בפייסבוק עם DoLead? פגישה וניתוח ניפגש על מנת לשמוע

קרא עוד »