וואטסאפ ביזנס – קצת רקע ולמה מומלץ לשדרג ל- Whatsapp Business

מספר יתרונות מאוד גדולים שיש לווטסאפ ביזנס:

הווטסאפ הוא כלי עבודה לכל דבר, מי שמאיתנו מנהל לקוחות – הרבה מהתקשורת אם נרצה או לא מתבצעת בווטסאפ (אני מעדיף שהתקשורת תהיה במיילים אבל היום הלקוחות וכולם מורגלים לדבר בווטסאפ)
לווטסאפ ביזנס יש מספר יתרונות על פני הווטסאפ הרגיל שיכולים לעזור לבעל העסק לנהל את העסק.
קודם כל, מאוד פשוט להוריד ווטסאפ ביזנס היום, כל המידע עובר מהווטסאפ הרגיל אל הווטסאפ ביזנס- חשוב להבין שמדובר באפליקציה שונה.
ברגע שעוברים לווטסאפ ביזנס אנחנו זונחים את הווטסאפ הישן ועוברים לווטסאפ ביזנס- הלוגו מאוד דומה אבל האפליקציה שונה- הכל נראה אותו דבר מבפנים לא צריך להתרגל לממשק חדש,

יתרונות Whatsapp Business?

1.אני אתחיל בהקשר של קמפיינים- מי שעושה קמפיינים לווטסאפ ביזנס- הכל ניתן למדידה, אנחנו יכולים לספור כל התחלת שיחה כמדידה והכל קל ומובן ואז ניתן לעשות אופטימיזציה לקמפיינים.
2. יתרונות הכלי עצמו- היתרון הבולט ביותר הוא "לייבלים" ניתן לפלח את השיחות שלנו, לחלק אותן לתוויות, למשל- אם לקוח כתב לי שהוא יעביר לי תשלום בעוד שבוע ואני לא רוצה להכניס את זה לתוכנת ניהול משימות ברשת,
אני יכול לסמן "לייבל" של "צריכים לשלם" למשל, לתת לה צבע ובעצם השיחה הזו תהיה מסומנת בצבע עד שאני אוציא אותה מהלייבל.
כך הווטסאפ ביזנס הופך לסוג של מיני CRM שלא כל דבר קטן שהופך למשימה אנחנו צריכים להעביר למערכת ניהול משימות- הכל נמצא מאורגן ומסודר בוואטסאפ.
דבר נוסף ונוח הוא הודעות אוטומטיות, אנחנו חיים בעולם בו כל לקוח או מתעניין רוצה לקבל תשובות מאוד מהירות, אם הוא שלח לי הודעה הוא מצפה לתשובה מהירה.
בווטסאפ ביזנס אנחנו יכולים לעשות הגדרת תשובות, למשל אם אנחנו לא זמינים מ18:00 אנחנו יכולים להגדיר שכל מי ששולח לנו הודעה ואין לנו את המספר שלו באנשי הקשר יקבל הודעה אוטומטית מיידית "שלופ, קיבלתי את ההודעה שלך, אני לא זמין בשעות האלה אחזור אלייך מחר בשעה 8 בבוקר"
זה מעולה ונותן ללקוח ששלח את ההודעה הרגשה טובה שהוא מבין שאנחנו לא מתעלמים ונחזור אליו מחר בבוקר.
בהקשר הזה, הכלי של הווטסאפ ביזנס מעולה למי שקונה עוד מספר עם סים לווטסאפ, דרך הווטסאפ הזה ניתן להפעיל שירות לקוחות במענה מיידי להודעות לכל מי ששולח פנייה לשירות לקוחות.
ישנם עוד 2 כלים, אני פחות משתמש בהם אבל הם מעולים-
דבר ראשון, קטלוג- זה טוב למי שיש עסק בתחום האיקומרס, או מי שנותן שירות- ניתן לייצר קטלוג של שירותים שלכם עם מחירים ואם מישהו מתעניין במקום לשלוח לו הצעות מחיר וכו' בתור התחלה אפשר לשלוח לו את קטלוג השירותים שלנו עם המחירים, הוא רואה את זה דרך הווטסאפ במהירות.
דבר נוסף, מענה מהיר- אנחנו יכולים להכין כל מיני טמפלטים של הודעות שאנחנו כותבים הרבה ועם קיצור מקלדת לדוגמא: / נפתחים לנו הטמפלטים ואנחנו מקליקים ושולחים אותם.
אלה הפיצ'רים- מאוד קל לעבור ואני חושב שזה יכול מאוד לעזור לבעלי עסקים, אני באופן אישי עברתי לווטסאפ ביזנס ואני מאוד ממליץ על זה.

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.