פרסום באינטרנט / שיווק אינטרנטי

פרסום באינטרנט שיגרום לעסק שלך יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

פרסום באינטרנט / שיווק אינטרנטי

כיום כל בעל עסק יודע שקיימות מגוון אפשרויות פרסום באינטרנט שיכולות לעזור לו למנף את העסק ולקבל פניות לבית העסק.
אך מגוון האפשרויות קצת מבלבל ואנו רוצים לעשות קצת סדר בבלאגן, לעבור על מגוון הערוצים שבהם ניתן לעשות שיווק אינטרנטי ולהבין היכן כדאי להשקיע את הכסף במרחב העצום הזה.
כמובן שכל מקרה לגופו ואתם מוזמנים לפגוש אותנו לייעוץ ללא עלות ואנו נעזור לכם להבין היכן כדאי להשקיע.
אבל רגע לפני שנרחיב על ערוצי הפרסום באינטרנט חשוב לי לענות על שאלה מהותית.

למה בכלל לעשות שיווק אינטרנטי?

יש עשרות ערוצי פרסום: רדיו, טלוויזיה, שיתופי פעולה, פרסום חוצות, עיתונות, לוחות ועוד..
אז למה בעצם שנבחר לפרסם באינטרנט?

שתי סיבות עיקריות:

  1. פרסום באינטרנט מאפשר לנו להגיע לקהל היעד שלנו באופן מדויק ולא להמר על האנשים שיחשפו למודעות שלנו כמו ברוב ערוצי הפרסום האחרים.
  2. כפועל יוצא של הסיבה הראשונה, פרסום באינטרנט הוא הערוץ הפרסומי המשתלם ביותר בחישוב פשוט של עלות תועלת.

כיוון שערוצי הפרסום באינטרנט רבים, חשוב להבין איזה פרסום יהיה האפקטיבי ביותר עבור בית העסק שלך ובו להשקיע את הכסף ולכן אני תמיד ממליץ לקחת בעל מקצוע שיודע לפרסם בכל ערוצי הפרסום כיוון שאחרת יכול להיווצר מצב בו אתם ממשיכים להשקיע בערוץ לא אפקטיבי רק בגלל שמנהל הקמפיינים לא יודע לעשות שיווק באינטרנט בערוצים נוספים.

פרסום באינטרנט – גוגל

איך אפשר שלא להתחיל בגוגל?
גוגל היה וככל הנראה גם ישאר הפלטפורמה שמייצרת את הלידים האיכותיים ביותר לבית העסק.

אבל איך זה עובד?

בכל יום יש מיליארדי חיפושים בגוגל, חלק מהחיפושים האלה הם גולשים שמחפשים שירותים/מוצרים כאלה ואחרים וחלק קטן מהם יכולים להתאים לעסק שלכם – לא חבל שלא תופיעו שם? הרי מדובר בלקוחות פוטנציאליים.
אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש ע"י כך שתשלמו לגוגל כסף עבור כל קליק שהגולשים יקליקו על המודעה שלכם.

פרסום באינטרנט - מודעות ממומנות VS מודעות אורגניות בגוגל
*דוגמאות למודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש בגוגל באמצעות תשלום עבור כל קליק בהשוואה למודעות אורגניות. המודעה העליונה ממומנת והתחתונה אורגנית

זה לא פשוט כיוון שהתחום הולך והופך תחרותי יותר ויותר כיוון שכיום כל בעל עסק מבין שהלקוחות שלו נמצאים בגוגל והוא חייב להופיע בתוצאות החיפוש.
לכן חשוב לנסח מודעה קריאייטיבית שתגרום לגולש להקליק דווקא על המודעה שלכם.
דבר נוסף חשוב הוא להופיע תחת תוצאות חיפוש רלוונטיות לבית העסק שלכם, לדוגמא אם אני עורך דין גירושין אני רוצה להופיע כאשר גולש מחפש את הביטוי "עורך דין גירושין".
דרך נוספת להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל הוא קידום אתרים אורגני של האתר שבאמצעותו תוכלו להופיע במקומות הראשונים בגוגל.

שיווק אינטרנטי נוסף בגוגל הוא – רימרקטינג

רימרקטינג הוא פרסום חוזר לגולש אשר ביקר באתר שלכם.
כאשר גולש הגיע לאתר, אנו יכולים "לצבוע" (לסמן) אותו ולרדוף אחריו באמצעות באנרים (מודעות תמונה) ברחבי הרשת, פרסום רימרקטינג הוא כלי מעולה כיוון שאנו פונים רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלנו והעלות עבור כל קליק נמוכה בהרבה מעלות קליק על מודעת חיפוש לאור האמור, מומלץ מאוד להשקיע אחוז גבוה מתקציב הפרסום בגוגל.
לחצו כאן להרחבה על הפרסום בגוגל

פרסום באינטרנט - באנרים באתר YNET
דוגמאות לבאנרים באתר YNET

פרסום באינטרנט בפייסבוק

פייסבוק יודעים עלינו המון, הם מכירים את תחומי העניין שלנו, הגיל שלנו, מיקום מגורים, עבודה, מצב משפחתי, סטטוס ועוד ועוד ועוד..
את כל המידע הזה הם יודעים לנצל באופן מקסימלי על מנת לפרסם לנו מודעות וממשיכים להשתפר כל הזמן על מנת להיות מדויקים ברמת מקסימלית לקהל היעד הנכון.

אז איך עובד הפרסום בפייסבוק?

כמפרסם, פייסבוק מאפשרת לך להגדיר ולפלח בדיוק את הקהל שאליו אתה רוצה להגיע.
אנו מגדירים את האזור (הגיאוגרפי) אליו אנו רוצים להגיע, טווח הגילאים, מגדר – גברים או נשים.
ממשיכים להגדיר את הקהל שלנו באמצעות תחומי עניין, רמת הכנסה, מצב משפחתי ועוד..
כך בעצם אנו יכולים להגיע לקהל יעד מאוד מדוייק שאליו אנו רוצים לפנות.
כמובן שזה על קצה המזלג, בפייסבוק קיימות אפשרויות טירגוט קהל נוספות כמו: קהלי לוק אלייק Lookalike, יצירת קהלים ע"פ רשימות מיילים/טלפונים, קהלים של מבקרים באתר ועוד..
כל האמור מעלה מאפשר לנו להגיע לקהל שלנו בצורה מדוייקת מאוד ובכך לגרום לגולשים להשאיר פרטים לשירות/מוצר אותו אנו מציעים להם. הפרסום בפייסבוק אפקטיבי מאוד ומאפשר יצירת לידים (פניות) בעלות נמוכה.
לחצו כאן להרחבה על הפרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

לטובת הקוראים שלא יודעים, פייסבוק (המעצמה) רכשו את אינסטגרם לפני מספר שנים כאשר הם זיהו את הפוטנציאל הטמון באפקליקציה שכבשה את כל הצעירים.
למה אני מספר את זה?
כיוון שמערכת הפרסום של אינסטגרם מבוססת על פייסבוק ולכן כל אפשרויות טיגוט הקהל (הגדרת הקהל) שאליו אנו רוצים לפנות מתבצע באמצעות פייסבוק וניתן לשלב את הפרסומים גם באינסטגרם או רק באינסטגרם.
הפרסום באינסטגרם הולך ותופס תאוצה יותר ויותר ומתגלה ככלי מצוין, במיוחד אם אנו מעוניינים לפרסם לצעירים.
אינסטגרם היא לא הפלטפורמה שהייתי ממליץ עליה לפרסום B2B.

פרסום באווטבריין / טאבולה

הפרסום בטאבולה ואווטבריין הוא פרסום מבוסס תוכן.
מה זה אומר בעצם?
במקום לפרסם את השירות/מוצר באופן ישיר ניתן לעשות זאת באמצעות כתבת תוכן איכותית שתסקרן את הקוראים ותגרום להם להשאיר פרטים לאחר שיקראו את הכתבה. יש לציין שוגם במידה והם לא משאירים פרטים, ברגע שהם נכנסו לקרוא את הכתבה ניתן "לצבוע" אותם ולעשות להם פרסום חוזר בפייסבוק ובגוגל.
איך עושים זאת ובאיזה מקרים מומלץ להשתמש?
בטאבולה ואווטבריין אפשרויות הטירגוט (בחירת קהל היעד) מצומצמת בהרבה מפייסבוק אך ניתן להגדיר מיקום ותחומי עניין.
הכתבה שאנו מפרסמים תופיע תחת "מאמרים נוספים" באתרים איתם טאבולה ואווטבריין עובדים – (להוסיף תמונה) כך זה נראה:

מומלץ להשתמש כאשר רוצים "לצבוע" קהל יעד ממוקד מאוד שקשה להגיע אליו באמצעות טירגוט בפייסבוק או קמפיין חיפוש בגוגל כיוון שאין חיפושים סביב הביטויים שאנו מעוניינים בהם.
סיבה נוספת להשתמש בקמפיין טאבולה ואווטבריין היא ליצור באזז סביב מותג או מוצר חדש.
אחד היתרונות הבולטים באווטבריין היא העלות הנמוכה (יחסית) לכל קליק.
אחד החסרונות הבולטים הוא שלא ניתן לעשות פרסום רק באתרים ספציפיים והפרסום מגיע להרבה אתרים שלא בטוח שהייתם רוצים לראות שם את המאמר שכתבתם כיוון שלא יובילו לכניסות אפקטיביות של משתמשים.

קיימות פלטפורומות נוספות בהן ניתן לעשות פרסום באינטרנט כמו סנאפצ'אט, מיילים ורשימות תפוצה, שיווק שותפים – אפיליאייט ועוד..
החלטתי שלא לפרט אותן כאן כיוון שהן פחות נפוצות וכבר אכלתי מספיק את הראש.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בפרסום באינטרנט הוא בניית אתרים – חשוב לבנות אתר מקצועי שיגרום לגולשים להשאיר פרטים ויתמוך בכל הפרסום באינטרנט (לחצו על הקישור בניית אתרים להסבר מה צריך להיות באתר כדי שהגולשים ישאירו בו פרטים).

כאן תוכלו לקרוא על היקף עוגת הפרסום בשנת 2017 – ניתן לראות גידול משמעותי בתקציבי הדיגיטל שמגיע ל-33% מתמהיל הפרסום הכללי.

פרסום באינטרנט - למה דווקא איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן שכדאי לעשות שיווק אינטרנטי איתנו כיוון שאנו שירותיים, איכותיים ומקצועיים  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך פרסום באינטרנט, לעיתים ערוצי פרסום אחרים יהיו אפקטיביים יותר לבית העסק - אנו ניקח רק פרוייטים בהם הפרסום באינטרנט יהיה אפקטיבי.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

שליטה בכל ערוצי הפרסום באינטרנט

אנו מבצעים פרסום באינטרנט בכל ערוצי הפרסום (מפורטים מעלה - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה, אווטבריין) ויודעים לוותר על ערוצים במקרים בהם פרסום בערוץ ספציפי לא אפקטיבי - לעולם לא נמשיך לפרסם בערוץ לא אפקטיבי רק בגלל שאנו לא יודעים לפרסם בערוצים אחרים.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק והפרסום באינטרנט - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

זריזות

אין צורך לחכות שבועות או חודשים בשביל לבנות קמפיין פרסום מעולה - אנו מתחייב לבניית הקמפיין תוך שבעה ימים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט