פרסום בגוגל לעסקים – האם זה משתלם וכמה זה עולה?

פרסום בגוגל לעסקים - פרסום עם תוצאות

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

פרסום בגוגל לעסקים

כיום יש לא מעט אפשרויות פרסום ושיווק במגוון ערוצים שונים ביניהם פרסום בגוגל לעסקים.
הפרסום בגוגל מתפתח בקצב מהיר ביותר ובכל יום מצטרפים אלפי עסקים חדשים.

מהם היתרונות של פלטפורמת הפרסום בגוגל?

  • שליטה מלאה בתקציב – אתם מחליטים כמה להוציא בדיוק ובאפשרותכם לשלוט בתקציב ברמה היומית.
  • פרסום מדוייק – בפרסום בגוגל ניתן להגיע לקהל יעד מדוייק, אנו נחשוף את השירות/מוצר שלנו לקהל היעד שלנו בזמן שהוא מחפש אותנו.
  • מהירות – אין צורך לחכות חודשים בשביל להתחיל עבודה, ניתן לבנות קמפיין בגוגל בתוך מספר ימים ולצאת לדרך, התוצאות מגיעות מהר!
  • מעקב החזר השקעה – במערכת הפרסום של גוגל לעסקים ניתן לעקוב אחר התוצאות ולהבין בדיוק כמה פניות קיבלנו באמצעות הקמפיין ובאילו מחירים, לאחר מכן נוכל לדעת האם הקמפיין שלנו משתלם או לא.
    כאן תוכלו לקרוא במדריך של גוגל עצמם כיצד ניתן לעקוב אחר התוצאות
  • תשלום לפי תוצאות – התשלום לגוגל מתבצע עבור קליקים, זה לא ממש עבור תוצאות כיוון שלא כל אחד שמקליק על המודעה שלנו גם משאיר פרטים אך גם אם המודעה שלנו נחשפה מאות פעמים ואף אחד לא הקליק עליה אנו לא משלמים על כך לגוגל.
    במידה ואף אחד לא מקליק על המודעה שלנו, כנראה שהקמפיין לא נבנה כמו שצריך וכדאי לבדוק מדוע.
  • מיתוג – כאשר העסק שלכם נמצא במקום הראשון בחיפוש בגוגל הלקוחות מבחינים בכך ומבינים שמדובר בעסק רציני – כך העסק נבנה כמותג מוביל.

אלו היתרונות העיקריים של הפרסום בגוגל אך קיימים גם חסרונות – אמנם לא הרבה אך חשוב לציין גם אותם.
למעוניינים – כתבנו בהרחבה על הפרסום בגוגל.

חסרונות פרסום בגוגל לעסקים

  • אחד החסרונות הבולטים בגוגל הוא מחירי ההקלקה – בתחילת הדרך, לפני עשר שנים כאשר לא היו הרבה מפרסמים, מחירי ההקלקה בגוגל היו זולים מאוד והעלויות לכל ליד (פנייה באמצעות הפרסום בגוגל) היו נמוכות מאוד.
    כיום מחירי ההקלקה גבוהים מאוד ובתחומים מסויימים הם מגיעים למאות שקלים עבור כל קליק!
    המחירים לא צפויים לרדת אלא רק להמשיך ולעלות כיוון שעסקים רבים מצטרפים לתחרות הפרסום בגוגל וכמו כל דבר, כאשר הביקוש גבוה – המחירים עולים.
  • מיומנות – חסרון נוסף בפרסום בגוגל הוא שיש צורך במיומנות רבה על מנת לבנות קמפיין טוב ומומלץ לפנות לחברת שיווק באינטרנט על מנת לבצע פרסום בגוגל לעסקים.
    ניתן לבנות גם קמפיין בגוגל באופן עצמאי אך ככל הנראה התוצאות לא יהיו טובות ביחס לעבודה עם חברת פרסום באינטרנט.
  • יש צורך בבניית אתר או דף נחיתה – המודעה הפרסומית של גוגל חייבת להעביר את הגולש לעמוד אינטרנטי ולכן לא ניתן להקים קמפיין ללא אתר או דף נחיתה.
    כאן תוכלו לקרוא כיצד בונים אתר מעולה
    וכאן תוכלו לקרוא כיצד בונים דף נחיתה מעולה

מהם המחירים של הפרסום בגוגל?

כאשר מבצעים פרסום בגוגל לעסקים יש צורך בתשלום לגוגל וכן בתשלום לחברת השיווק באינטרנט.

עלויות התשלום לחברת השיווק שמבצעת את הפרסום בגוגל

המחיר הממוצע לחברת השיווק באינטרנט עבור ניהול קמפיין פרסום בגוגל נע סביב ה-1,000-1,500 ש"ח (אל תתפסו אותי על השקל).

עלויות התשלום לגוגל

עלויות הפרסום בגוגל משתנות בהתאם לתחום הפעילות של העסק שלכם, אסביר.
שיטת הפרסום בגוגל לעסקים היא מכרז.
כל מפרסם מציע סכום אותו הוא מוכן לשלם עבור כל קליק על מנת להופיע בגוגל וככל שהמפרסמים מוכנים להשקיע סכומים גבוהים יותר עבור כל קליק כך המחיר עולה בהתאם.
במרבית המקרים כוחות השוק מאזנים את המחירים כך שבכל תחום המחירים לקליקים מותאמים לשווי של העסקה.
לדוגמא:
עורך דין לרשלנות רפואית מוכן לשלם 55 ש"ח עבור כל קליק כיוון שכל לקוח שסוגר איתו עסקה מייצר לו הכנסה של 50,000 ש"ח.
לעומת זאת חדר כושר מוכן לשלם 5 ש"ח עבור כל קליק כיוון שכל לקוח שסוגר איתו עסקה מייצר לו הכנסה של 1,000-2,000 ש"ח ולעיתים אף פחות.
כמובן שקיימים תחומים יוצאי דופן בהם המחירים בגוגל כבר מאוד יקרים ולא תמיד מומלץ להופיע במקומות הראשונים באמצעות הקמפיין.
במקרים כאלו, ניתן להופיע במיקומים נמוכים יותר בגוגל – מקומות 2-4 ומחירי ההקלקה יהיו זולים יותר.

כאן תוכלו לקרוא מספר טיפים חשובים לקידום ממומן ולפרסום בגוגל

אוקיי, מה בעצם אתה אומר פה בשורה התחתונה? שווה לעשות פרסום בגוגל לעסקים או לא?

חד משמעית כן, פרסום בגוגל לעסקים ברוב המוחלט של המקרים משתלם לבית העסק ומגדיל את הכנסות העסק.
חשוב לבדוק כל מקרה לגופו ולהבין בדיוק היכן כדאי להשקיע את הכסף.
במקרים מסויימים ההמלצה היא לפרסם בכלל בפייסבוק, (להרחבה על הפרסום בפייסבוק) אינסטגרם או לעשות קידום אתרים אורגני בגוגל – להרחבה על קידום אתרים אורגני בגוגל לחצו כאן.
ולכן לפני שאתם מחליטים לעשות פרסום באינטרנט, אני ממליץ להתייעץ עם חברת שיווק באינטרנט על מנת להבין באיזה ערוץ הכי נכון עבורכם להשקיע את הכסף.

דבר אחרון שחשוב לבדוק הוא שהחברה איתה בחרתם להתייעץ יודעת לבצע פרסום בכל ערוצי הפרסום האינטרנט על מנת שיוכלו לייעץ מראייה רחבה של כלל הערוצים.
כאן תוכלו לקרוא על מגוון ערוצי הפרסום באינטרנט 

שורה תחתונה, את/ה מוזמן/ת לפגישה על חשבוננו בה נייעץ לך איזה ערוץ פרסום הוא הנכון ביותר עבורך 🙂

ערוצי פרסום מרכזיים נוספים באינטרנט

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני מתאים לעסקים שמעוניינים לייצר נוכחות דיגיטלית לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פנייה לקהל יעד מדוייק.

פרסום באינסטגרם

מערכת הפרסום של אינסטגרם פועלת כמו מערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרת פנייה לקהל יעד.

אאוטבריין / טאבולה

פרסום באמצעות כתבות תוכן באתרים חיצוניים המאפשר להגיע לקהלי יעד מדוייקים

מאמרים נוספים בנושא פרסום בגגול

Call Now Button
גלילה לראש העמוד

זיהינו שאתם בדרך לצאת מהאתר ולא השארתם לנו פרטים.

רוצים לדעת איך ידענו שאתם בדרך החוצה?

השאירו פרטים ונגלה לכם את סודות השיווק באינטרנט