כיצד להשתמש בCAMPAIGN URL BUILDER של גוגל שמאפשר לנו למדוד ולעקוב אחר תנועה של קישור שהכנסנו לאתר?

כיצד להשתמש בCAMPAIGN URL BUILDER של גוגל

במקרה הזה אני אראה על דוגמה של לקוח שמשתתף בשופינג IL ורוצה למדוד את התנועה שמגיעה דרך האתר של זאפ, שניתן להעלות בו מוצרים.
ראשית, אנחנו עוברים למוצר שאותו אנחנו רוצים להעלות לאתר של זאפ ומעתיקים את הURL של המוצר, חוזרים לCAMPAIGN URL BUILDER ומדביקים את הלינק בשדה הראשון "website url"
ואז אנחנו מתייגים את אותו הלינק- אנחנו רושמים תחת "campaign source" לדוגמא "שופינג IL", תחת "campaign medium" אני אקרא לו zap (כי משם מגיעה התנועה)
תחת "campaign name" אין משהו ספציפי שצריך לרשום, נוכל לרשום תאריך- המטרה בכתיבת השמות היא שאנחנו נזהה,
למטה אנחנו נקבל לינק מתויג- נעתיק את הurl ונדביק אותו באתר של זאפ ויהיה לנו תיוג ללינק שלנו ונוכל לעקוב ולראות כמה זמן הגולש באתר, האם הוא ביצע רכישה כמה רכישות הגיעו דרך הקישור הזה וכו'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.