כיצד להעלות מוצר חדש באתר וורדפרס שבנוי עם woocommerce?

כיצד להעלות מוצר חדש באתר וורדפרס שבנוי עם woocommerce? (הפלאגין שאיתו אפשר לנהל חנויות אונליין בפלטפורמה של וורדפרס)

כדי ליצור מוצר חדש עומדות בפנינו שתי אופציות
האופציה הראשונה- אם יש לנו מוצרים קיימים, נוח לשכפל מוצרים דומים, ברגע שלוחצים על שכפל יפתח אותו מוצר בדיוק.
אופציה אחרת – תחת לשונית "מוצרים" ניתן ללחוץ "הוסף חדש" וכעת נצטרך למלא מספר שדות –
שם המוצר, תיאור המוצר וקטגוריה-נסמן את הקטגוריה המתאימה בחנות.
ניתן לבחור תמונה ראשית למוצר וכן להוסיף גלריית תמונות למוצר.
כשמעלים תמונות לגלריה, כאשר אנחנו נמצאים בספריית המדיה- אנחנו יכולים ללחוץ CTRL וכך לסמן כמה תמונות במקביל ולהוסיף אותן לגלרייה.
כעת, נשאר לנו להוסיף את מחיר המוצר. כמובן שניתן לעדכן מחיר מבצע.
מלאי- ניתן לנהל את המלאי מתוך המערכת, לוחצים על "אפשר ניהול מלאי" ורושמים את הכמויות שיש במלאי, אם לא אנחנו יכולים ללחוץ באופן ידני אם המוצר במלאי או לא.
במידה ויש לנו מוצר עם וריאציות- למשל: אפשרות לבחירת צבע, אנחנו נרצה שבגלריה יראו את כל הצבעים שניתן להזמין, לכן המוצר צריך להיות עם אפשרות בחירת הצבע-
המוצר לא יהיה מוצר רגיל אלא מוצר עם וריאציות- נצטרך להוסיף תכונות.
נצטרך לבחור את התכונה שאנחנו צריכים- למשל במקרה הנ"ל אנחנו צריכים תכונת "צבע" נלחץ הוספה- ונסמן נועד עבור וריאציות- שמור.
כעת נוכל לעבור לוריאציות ונוסיף את הצבע שאנחנו רוצים עם התמונה המתאימה והמחיר,
לוחצים וריאציות מהתכונות שהגדרנו- אישור- תחת כל וריאציה נכניס מחיר ותמונה מתאימה.
כל צבע נצטרך לעשות אחד אחד ואז לשמור את השינויים.
לאחר מכן נלחץ "פרסום" ואז נוכל לראות את המוצר ב"תצוגת המוצר" .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.