שיפור יחס המרה שיגרום לאתר שלך למכור יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

כיצד שיפור יחס המרה איתנו יגרום לעסק שלך למכור יותר?

ניתוח התנועה באתר

באמצעות כלים טכנולוגיים ננתח את התנועה באתר ונבין מהיכן מגיעים הגולשים לאתר.

140% עלייה בפניות מהאתר

באמצעות טקסטים קריאייטיביים, ניתוח נתונים ועוד.. אנו משפרים את אחוזי ההמרה באתר ואף מכפילים אותם.

120% עלייה במכירות

בעזרת פעולות רבות אנו משפרים את יחס ההמרה ובשורה התחתונה - מעלים את הכנסות העסק!

שיפור יחס המרה - על מה מדובר בכלל?

ראשית על מנת להבין מה זה שיפור יחס המרה, נסביר בקצרה מה זה יחס המרה.
יחס המרה זהו מושג שמאפשר להבין עד כמה האתר / הקמפיין שלכם עובד טוב וממיר את הגולשים לפניות ולידים לבית העסק.
נסביר באמצעות דוגמה:
נניח שאני עורך דין לפשיטת רגל ולאתר שלי נכנסים בכל חודש כ-400 גולשים באמצעות כל ערוצי השיווק באינטרנט.
במידה ומתוך 400 הגולשים משאירים לי פרטים כ-4 גולשים זאת אומרת שאחוז ההמרה שלי הוא 1%.
כנ"ל לגבי קמפיין שיווק דיגיטלי בערוצים השונים.

הבנתי מהו יחס המרה – מה זה שיפור יחס המרה?

לאחר שהבנו מהו יחס המרה קל מאוד ואינטואיטיבי להבין מה זה "שיפור יחס המרה".
שיפור יחס ההמרה הוא העלאת אחוז הגולשים שמשאירים פרטים באתר, אם נחזור לדוגמה -בעצם מתוך אותם 400 גולשים שיש לי באתר בכל חודש לגרום ל-2% או 4% מתוכם להשאיר לי פרטים במקום 1%.

מדוע חשוב לשפר את יחס ההמרה?

התשובה פשוטה וברורה, כיוון ששיפור יחס ההמרה יגרום לי לפי 2 או פי 4 יותר פניות לבית העסק מבלי להגדיל את כמות הגולשים באתר למה שלא אעשה זאת?
במיוחד כיום כאשר הפרסום באינטרנט כ"כ יקר ומחירי ההקלקה רק הולכים ועולים כל הזמן.
בשורה התחתונה זה יכול להכפיל את ההכנסות של בית העסק שלי באמצעות האתר.

אוקי הבנתי את החשיבות, כיצד אני עושה זאת?

אז איך משפרים יחס ההמרה באתר?
הגענו לחלק החשוב והמעניין ביותר.
הדבר החשוב ביותר על מנת לגרום לגולש להשאיר פרטים או להתקשר דרך האתר הוא – אמון!
עסקה מתבצעת כאשר יש אמון בין שני הצדדים, הקונה והמוכר – אבל איך איך אנחנו גורמים לגולש להאמין בעסק שלנו דרך האתר?
זה לא קל ובניית האמון המקסימלית נבנית בפגישה פיזית עם הלקוח, אך לפני הפגישה יש כמה דברים שניתן לעשות באתר על מנת לגרום לגולשים לתת אמון באתר או בדף הנחיתה שלנו:

  • הוציאו את עצמכם ואת הצוות שלכם החוצה – שימו אתכם בפרונט של האתר במקום בולט וברור, אנשים עושים עסקים עם אנשים והם רוצים להסתכל לכם בעיניים.
  • לקוחות מספרים – יש לכם לקוחות שישמחו להמליץ עליכם? נהדר, קדימה להטמיע באתר (למגדילי ראש, בקשו מהלקוחות להמליץ עליכם בסרטון וידאו והטמיעו אותו באתר).
  • מידע עליכם ועל החברה – מי אתם, למה אתם, איפה התחלתם, מתי, מהו הניסיון שלכם ועוד ועוד..
  • תוכן – הקפידו שהתוכן באתר שלכם יהיה איכותי. (יתרון נוסף של התוכן הוא בקידום אתרים אורגני)
  • עיצוב – הרושם הראשוני של הגולש נקבע ברובו ע"פ העיצוב, עיצוב צועק וגס משאיר רושם לא טוב וגורם לירידה באחוז ההמרה.
  • איטיות – אתר איטי גורם לנטישה ומכאן כמובן גם לירידה באחוז ההמרה.
  • מובייל – מיותר להרחיב על החשיבות של המובייל, תעשו טובה ותתאימו את האתר שלכם למובייל אם עדיין לא עשיתם את זה, זה חובה!
  • פופ אפ – הוסיפו פופ אפ (מודעה/טקסט קופץ) לאתר, לפני שהגולש עוזב את האתר ניתן להקפיץ לו פופ אפ מניע לפעולה שיגרום לו להשאיר פרטים עם קריאייטיב והצעה מקורית.

קיים קשר ישיר בין האמון בין הגולש לאתר לבין יחס ההמרה.
ולכן כמעט כל הפעולות שגורמות לשיפור יחס ההמרה קשורות גם באמון בין הגולש לאתר.
כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על בניית אתרים וכיצד בונים אתר שיגרום למקסימים פניות לבית העסק.

כיצד ניתן לבדוק ולנתח את יחס ההמרה?

קיימות מספר דרכים לנתח את יחס ההמרה:

  1. גוגל אנליטיקס – הכלי של גוגל שמאפשר לנתח את כל נתוני האתר ולעשות השוואה בין תקופות – אם עדיין אין לכם אנליטיקס זה הזמן להתקין, לחצו כאן.
  2. מפות חום – קיימים מספר כלים דיגיטליים שסורקים את התנהגות הגולשים באתר שלנו ומספקים מפות חום שמדגישות את המקומות החמים ביותר באתר (לחצנים, אזורים ספציפיים ועוד) אחד הכלים הפופלוריים ביותר הוא – Hotjar, לחצו והתחילו עכשיו.
  3. A/B טסט – ניתן להציג לגולשים בכל ביקור גרסה שונה של אותו דף ולאחר תקופה קצרה תוכלו להבין איזה גרסה עובדת הכי טוב.

מאמרים בנושא שיווק דיגיטלי

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.