פרסום אותנטי או מעוצב? מה עדיף?

כבר הרבה זמן שאנחנו מבקשים מאחד הלקוחות שלנו בתחום הכושר שישלח לנו סרטונים אותנטיים.
אחרי הרבה זמן הם הסכימו לשלוח לנו חומרים והתוצאות לא ניתנות להשוואה!!!
אנשים נכנסים לפייסבוק ואינסטגרם לא בשביל לראות מודעות- כיוון שזה לא לוח מודעות
הם נכנסים כדי להתעדכן במה החברים שלהם עשו, לכן ברגע שהם רואים פרסומת שמדברת ונראית כמו פרסומת
הם פשוט לא מגיבים אליה, זה לא תופס להם את העין והם ממשיכים לגלול ולא מתעכבים עליה.
לכן אני כל הזמן ממליץ- אין יותר טוב מפרסום אותנטי, להראות את המקום ואת הנעשה בו. בחדר כושר למשל להראות את האימון.
יש לי המון קייסים שהשוואתי בין פרסום אותנטי לבין פרסומת מעוצבת (שכמובן נראית מצוין) ויש הבדל מהותי (פי 2!) בין המודעות.
לכן אני ממליץ וחוזר על זה, לעשות פרסום אותנטי מהמועדון או מכל עסק שיש לכם.
תמיד אפשר לעשות פרסום אותנטי ולא בהכרח מעוצב.
הרבה בעלי עסקים חוששים מזה כיוון שזה נראה להם זול או פחות טוב, אני אומר שצריך להבין מה המטרה- אם אנחנו רוצים לידים ומכירות זו הדרך הכי טובה בעיניי וזו ההמלצה שלי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.