רוצים לסגור יותר לידים?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם בפרסום הדיגיטלי
שיפור מכירות - הפעולה הזאת שיפרה לי את אחוז הסגירה בעשרות אחוזים
אני רוצה לדבר על פניות ולידים שמגיעים דרך האינטרנט, הרבה מנטורים ומומחי מכירות מדברים על פניות ולידים ואיך לטפל בהם – "יש טיפוס מסוג A וצריך לדבר איתו בשפה שלו וטיפוס מסוג B שאיתו צריך לדבר בשפה אחרת .." וכ"ו.
אני דווקא רוצה לדבר ברמה הכי בסיסית כי בעלי עסקים בדרך כלל בכלל לא שם, לא מיישמים את הבסיס שאחראי לשיפור של מעל 50 אחוז באחוזי הסגירה.
יצא לי לדבר לא פעם ולא פעמיים עם בעלי עסקים שאני עושה להם שיווק ומייצר להם לידים.
עלויות הלידים לא בהכרח זולות, ובמקרים רבים ליד עולה לא מעט כסף (תלוי תחום כמובן).
אני שואל אותם אחרי כמה ימים איך הלידים ומה קורה, ואני מקבל מהם פידבק שהם לא מצליחים לסגור.
אני מתחיל להיכנס לעומק ואני מבין שהם חוזרים ללידים אחרי כמה ימים.
זה לא הגיוני לחזור לליד אחרי כמה ימים, חשוב להבין שהפלוואו שהגולש עובר מהרגע שהוא השאיר את הליד ועד אחרי שלושה ארבעה ימים יש סבירות של 50-60 אחוז שזה כבר לא רלוונטי לו-
הוא שלח ליד לכמה עסקים, חזרו אליו כבר עסקים אחרים ויש מצב שהוא כבר סגר עסקה וגם אם לא, אם חזרנו אליו אחרי שלושה ימים אנחנו לא נתפסים כעסק רציני, לכן אם אנחנו לא יכולים לחזור ללידים ברמה היומית חבל על הכסף וחבל לשווק באינטרנט.
אנחנו צריכים לחזור ללידים כמה שיותר מהר, זה הדבר הראשון ומאוד חשוב.
דבר שני – לעשות פולואו אפ על הלידים- עסקאות בדר"כ לא נסגרות באותו יום שבהן הלקוח משאיר פרטים ולכן אנחנו רוצים לחזור לליד כשהוא מבקש מאיתנו. אם הוא ביקש שנחזור אליו ביום שלישי בשעה 11:00 , נחזור אליו בשלישי ב11:00 בדיוק.
אפשר לעשות את זה בעזרת מערכת CRM (אני עובד עם פייפדרייב, מערכת זולה ומעולה לניהול מכירות – הקליקו למעבר לאתר פייפדרייב) שתעזור לנו לנהל את המכירות ואם לא, אנחנו יכולים לעשות טבלת אקסל, לרשום בה הערות ולהכניס בדיוק מה הלקוח ביקש ומה הוא רצה ולהקפיץ לנו תזכורת ביומן בהתאם.
אלה שני הדברים שאני חושב שכדאי להתמקד בהם בתור התחלה ואם אנחנו לא מיישמים אותם באמת חבל שנוציא כסף על שיווק באינטרנט.