הבאתם תנועה לאתר – איך תשפרו את יחס ההמרה?

כיום בעלי עסקים מוציאים לא מעט כסף על מנת להכניס תנועה לאתר ממגוון מקורות תנועה: הם משתמשים בשירותים של קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל, קידום בפייסבוק, באינסטגרם, טאבולה, אאוטבריין ועוד ועוד…

בפוסט הקרוב נדבר קצת על יחס ההמרה ולמה המדד של יחס ההמרה הוא הכי קריטי בפרסום באינטרנט ב-2020.

ראשית, מה זה יחס המרה?

יחס המרה הוא כמות הפניות (לידים) של גולשים שיוצרים קשר דרך האתר מתוך סך הגולשים שנכנסים אליו.
לדוגמה: אם במהלך חודש מלא נכנסו לאתר סה"כ 100 גולשים ורק גולש אחד יצר קשר אז יחס ההמרה באתר לאותו החודש שווה לכ-1%.

למה יחס ההמרה באתר הוא מדד קריטי, ובמיוחד בשנת 2020?

יחס ההמרה באתר יכול להכפיל את כמות הפניות שאנחנו מקבלים במלי להוסיף כסף לפרסום האתר. כיום יותר מתמיד חשוב לדאוג שהאחוז ההמרה באתר יהיה גבוה כיוון שמחירי המדיה עולים כל הזמן ועלויות הפרסום באינטרנט יקרות וממשיכות לעלות.

5 טיפים קלים ליישום לשיפור אחוז ההמרה באתר:

  1. מהירות אתר – לגולשים אין סבלנות. בארה"ב בדקו מיליוני אתרים והוכיחו שכאשר זמן הטעינה של האתר ארוך, אחוז גבוה מהגולשים נוטש עוד לפני שהאתר נטען. שפרו את מהירות טעינת העמודים השונים באתר – זה יכול להיות להביא לשיפור משמעותי ביחס ההמרה שלכם. להרחבה על שיפור מהירות אתר לחצו כאן »
  2. בעל העסק והצוות – זכרו תמיד שאנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם אתרים, לכן הגולשים מחפשים תמיד לראות מי עומד מאחורי האתר לפני שהם משאירים פרטים – הוסיפו תמונה או סרטון (עדיפות לוידאו) שלכם ושל הצוות במקום בולט באתר.
  3. טפסים ואפשרויות יצירת קשר – אמרנו כבר שלגולשים אין סבלנות? הם רגילים לקבל הכל כאן ועכשיו, ולכן חשוב לדאוג שלחצן החיוג וטופס יצירת הקשר יהיו במקום בולט בכל נקודה באתר – בתפריט, בפוטר ובמקום קבוע באתר שצף יחד עם הגולש לאורך כל הדרך.הבאתם תנועה לאתר – איך תשפרו את יחס ההמרה?
  4. ניסוח ותועלות – אל תספרו רק על עצמכם ועל העסק, כתבו כיצד העסק שלכם יעזור ללקוח להשיג את המטרה אותה הוא רוצה להשיג. הרבה בעלי עסקים נופלים בכך שהם מספרים יותר מדי כמה הם הכי טובים – זה לא מעניין! הגולש רוצה לדעת כיצד נוכל לעזור לו להגיע למטרה שלשמה הוא הגיע לאתר שלנו.
  5. הוכחות חברתיות – יש לכם לקוחות ממליצים? שימו אותם בפרונט באתר ועדיף שימליצו בוידאו ולא בטקסט – יותר אותנטי ומשדר אמינות.

תעבירו לביצוע ותיישמו את הטיפים האלה ותראו את אחוז ההמרה באתר שלכם עולה פלאים 🙂
נשארתם עם שאלות? תרגישו בנוח, אנחנו פה לכל שאלה. (תוכלו למצוא את טופס יצירת הקשר באתר שלנו בקלות, דיברנו על זה.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.