שיווק מפה לאוזן – ערוץ הפרסום שישמור על העסק שלנו יציב וצומח אבל איך גורמים ללקוחות שלנו להמליץ עלינו?

השיווק מפה לאוזן לא מספיק?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם בפרסום הדיגיטלי

שיווק מפה לאוזן – ערוץ הפרסום הטוב ביותר

רבים מבעלי העסקים מתלבטים באיזה ערוץ פרסום להשקיע את הכסף שלהם, איך לשווק טוב יותר ומה כדאי לעשות כדי להביא לקוחות חדשים באופן קבוע.
האסטרטגיה הכי נכונה היא לתת ללקוחות שירות מעבר למצופה..
הכוונה היא לא לשירות רגיל, לא עוד שירות שהלקוחות יגידו "אוקי קיבלתי עוד שירות – לא היה רע ולא היה טוב",
שירות שכשאנחנו ניתן אותו הם ירגישו שהם עברו חוויה אחרת, משהו שונה שהם ירצו לדבר עליו.
זה לא קל לתת שירות כזה שהלקוחות אחר כך ידברו עליו ולכן צריך לחשוב איך לתת את האקסטרה.
לדוגמא, אני עוסק בשיווק דיגיטלי, אני יכול לעשות את הקמפיינים בגוגל ובפייסבוק, לשלוח דוח ללקוח בסוף כל חודש ולענות לטלפון בכל פעם שהלקוח מתקשר.
אבל אם אני רוצה שהלקוח יהיה מרוצה וימליץ עלי לבעלי עסקים נוספים, אני אתן לו אקטסרה, משהו שהוא לא ציפה לקבל ממני ויגרום לו לעבור חווית שירות ברמה אחרת. לדוגמה, אוכל לתת לו גם שירותי אוטומציה – לאחר שהוא קיבל לידים דרך הקמפיין שלי, אני אדאג לחבר את הלידים למערכת CRM חכמה שתעקוב אחר המכירות ותעזור לו לנהל את תהליך המכירה.
או להוסיף שירות אחר שלא נמצא בתוך המסגרת של השיווק הדיגיטלי שאני מחויב לתת לו.

ברגע שאתן את הערך המוסף, את המעבר, כשאותו לקוח ישב בשיחה עם בעל עסק אחר, הוא ישתף אותו ויגיד לו "יש לי משווק דיגיטלי שנותן לי הרבה מעבר למה שציפיתי ועושה עבודה חבל על הזמן".

שיווק מפה לאוזן הוא השיווק הכי טוב – כמעט כל עסק שנותן שירות/מוצר טוב רוב הלקוחות שמגיעים אליו הם מפה לאוזן.

אני לא נגד שיווק דיגיטלי או כל ערוץ שיווק אחר (קראו כאן על ערוצי שיווק חינמיים מעולים), אני מתפרנס מזה, אני חושב ששיווק דיגיטלי זה כלי מעולה לפרסום העסק, אבל הכלי המרכזי ברוב העסקים הוא לתת כמה שיותר ערך,לתת שירות הכי טוב, לתת מוצר סופר איכותי.
ואז השיווק יעבוד בצורה הטובה ביותר ויתכן שלא יהיה צורך בערוץ שיווק נוסף.

כמובן שהשיווק הדיגיטלי הוא ערוץ תומך מעולה, אבל אם נבסס את העסק שלנו רק על ערוצי שיווק בין אם מדובר בשיווק דיגיטלי ובין אם בשיתופי פעולה, אנחנו תמיד נהיה במרדף אחר לידים ומכירות ונתקשה לייצר יציבות עסקית.
אם יהיה לנו שירות ומוצר טוב, העסק יהיה הרבה יותר יציב וזאת בעייני הנוסחה לעסק מצליח.
הדבר הכי חשוב זה להבין מה אנחנו יכולים לתת כאקסטרה ללקוח כדי שהוא ייצא מהשירות שלנו מרוצה מאוד ויספר לחברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

קליק למענה מהיר
שיווק באינטרנט - דוליד Dolead

בעל/מנהל עסק? הפרסום הדיגיטלי תקוע? יש הרבה פניות מהאינטרנט אבל אין עסקאות?

רוצה לקבל טיפ אחד שישפר לך את תוצאות הקמפיינים במעל 50%?

קבל מדריך וידאו ישירות לתיבת המייל תוך דקה (אין צורך במספר טלפון)