הכנו לכם 9 טיפים לביצוע קמפייין קידום ממומן בפייסבוק באופן עצמאי.
גם במידה ואתם מעוניינים לבצע קידום ממומן בפייסבוק עם חברה לשיווק באינטרנט – אנו ממליצים לקרוא את הטיפים על מנת שתוכלו לעקוב אחר פעילות החברה וביצועי הקמפיין.
אז קדימה, בלי הרבה דיבורים מיותרים, ניגש לעניינים.
טיפים לשלב התשתיות – עוד לפני שמקימים את הקמפיין:
- תשתית לקליטת הלידים – לפני שתקימו קמפיין קידום ממומן בפייסבוק חשוב מאוד להכין תשתית טובה לקליטת הלידים.
התחברו למערכת Customer relationship management) CRM) שתרכז את כל הלידים והמעקב אחריהם במקום אחד.
כיום קיימות מערכות CRM חינמיות, כל מה שאתם צריכים הוא לפתוח משתמש חדש.
כאן תוכלו למצוא מערכות CRM המתאימות לעסק שלכם.
במידה וכבד עליכם להתחבר למערכת CRM, השתמשו בטבלת אקסל מסודרת.
אנו ממליצים לעבוד בצורה מקצועית עם מערכת CRM. - עמוד פייסבוק – בדקו את עמוד הפייסבוק שממנו אתם הולכים להריץ את הקמפיין.
ודאו כי הוא נראה טוב ואמין, ודאו שקיימים בו תכנים ועדכונים על בסיס שבועי/דו שבועי.
חשוב לוודא זאת כיוון שלעתים הגולשים עוברים לעמוד וכאשר רואים שאינו מעודכן הם לא משאירים פרטים – חבל שניפול שם. - אתר / דף נחיתה מעולה – במידה ואתם מפנים את הגולשים מהפייסבוק לאתר או דף נחיתה חשוב שהוא יהיה מושלם ובנוי בצורה נכונה.
אתם משלמים הרבה כסף על החשיפות בפייסבוק ובמידה והאתר או דף הנחיתה לא בנויים טוב אחוז ההמרה יהיה נמוך והגולשים לא ישאירו פרטים.
כתבנו מדריך בנושא כיצד בונים אתר מושלם.
כתבנו מדריך כיצד בונים דף נחיתה מושלם.
רוצים לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי?
הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין פייסבוק בפחות מ-14 דק' וללא צורך בידע קודם
טיפים לשלב בניית קמפיין קידום ממומן בפייסבוק
- הגדרת קהל היעד – היתרון הגדול של השיווק הדיגטלי בכלל והפייסבוק בפרט הוא שבאמצעות קידום ממומן בפייסבוק ניתן להגיע לקהל יעד מאוד מדוייק.
פייסבוק יודעים עלינו המון ולא מתביישים להשתמש בנתונים שלנו על מנת לפרסם בתחומים שאנו מתעניינים בהם.
בהגדרות פילוח הקהל של פייסבוק ניתן לבחור קהל יעד מדוייק מאוד.
הגדירו את קהל היעד שלכם ורשמו לעצמכם את המאפיינים שלו: גילאים, מין, מגדר, אזור גאוגרפי, תחומי עניין, שפה, ועוד ועוד… - התבלטו – הפרסומות באינטרנט נמצאות בכל מקום ואנו כגולשים כבר הפכנו לאדישים כלפיהן.
לכן חשוב מאוד להתבלט.
פרסום ממומן בפייסבוק בנוי כפוסט עם תמונה וחשיבות התמונה גבוהה מאוד כיוון שבאמצעות תמונה נכונה אנו יכולים לגרום לגולשים להתעכב דווקא על הפוסט שלנו – הקדישו לתמונה זמן ומחשבה – זה משתלם. - צרו בדיקת A\B TEST – אל תוותרו על בדיקה של מספר מודעות.
במרבית המקרים קשה לדעת איזה מודעה תעבוד טוב יותר מהשנייה ובדיוק בשביל זה ניתן לבצע בדיקה פשוטה של כמה מודעות ולבחור את המודעה עם הנתונים הטובים ביותר.
גם לאחר שבחרנו מודעה מנצחת, מומלץ לעשות עליה בדיקה נוספת וחוזר חלילה. - מסר קצר וקולע – אין צורך לעשות מודעות ארוכות ומייגעות – כיום לאף אחד אין סבלנות לקרוא פוסטים ארוכים וכאשר הגולשים רואים טקסט אורך הם ממשיכים לפוסט הבא.
רשמו פוסט קצר עם מסר המדבר על התועלת של השימוש במוצר/שירות שלכם ועוררו את סקרנות הגולשים.
- הגדרת קהל היעד – היתרון הגדול של השיווק הדיגטלי בכלל והפייסבוק בפרט הוא שבאמצעות קידום ממומן בפייסבוק ניתן להגיע לקהל יעד מאוד מדוייק.
טיפים לאחר בניית קמפיין קידום ממומן בפייסבוק
- בצעו אופטימיזציה – בדקו את נתוני הקמפיין ובצעו אופטימיזציה באמצעות מודעות חדשות, פילוח קהל יעד נוסף, בדיקת A/B TEST ועוד..
אתם תופתעו לגלות שבמקרים רבים ניתן לשפר את ביצועי הקמפיין באופן משמעותי. - בדקו תוצאות – בדקו את תוצאות הקמפיין והבינו מהי העלות שלכם להבאת לידים (פניות מהקמפיין).
לאחר מכן בדקו כמה מתוך כלל הלידים סגרו עסקה והפכו ללקוחות שלכם, כך תוכלו להבין האם אתם עומדים ביעדים והאם המחיר שלכם לכל ליד משתלם.
בדקו את התוצאות לאחר תקופה מינימלית של חודש/חודשיים ולא לפני.
חשוב לדעת כי בניית קמפיין קידום ממומן בפייסבוק וניהול נכון שלו דורשת זמן רב וניסיון.
במידה ואין לכם את הזמן והניסיון לעשות זאת, ההמלצה היא לפנות לחברת שיווק באינטרנט שתבצע עבורכם את הפרסום.
אנו בחברת DoLead מבצעים פרסום בפייסבוק ואתם מוזמנים לפנות אלינו ולהגיע לפגישה על חשבוננו בה נבין יחד האם פייסבוק הוא הערוץ הנכון עבור העסק שלכם.
לעתים אנו ממליצים להתמקד בערוץ פרסום אחר באינטרנט כיוון שאנו מאמינים שהוא יכול לספק תוצאות טובות יותר עבור העסק שלכם.
דוגמאות לערוצי פרסום נוספים באינטרנט:
- קידום אתרים אורגני בגוגל – לחצו להרחבה.
- פרסום בגוגל אדס / פרסום ממומן בגוגל – לחצו להרחבה.
- פרסום באינסטגרם.
- פרסום בטאבולה / אאוטבריין.