בניית קהלים בפייסבוק – הקהלים המתקדמים של פייסבוק יכולים לשפר את תוצאות הקמפיינים באופן משמעותי

רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנעזור לכם לבנות את הקהל הממוקד לפרסום עבור העסק?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט 

בניית קהלים בפייסבוק – קהלים מתקדמים 

כיום כבר כמעט כל עסק מבצע פרסום בפייסבוק ופרסום באינסטגרם, רוב בעלי עסקים מכירים את יכולות הטירגוט הבסיסיות של פייסבוק: גיל, מין, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, דמוגרפיה, סטטוס וכ"ו.. 

עסקים רבים לא משתמשים בבניית קהלים מתקדמים בפייסבוק ובאינסטגרם ומפספסים הזדמנות לשפר את תוצאות הקמפיינים שלהם באופו משמעותי. 

אז מה זה קהלים מתקדמים בפייסבוק? 

באמצעות בניית קהלים מתקדמים בפייסבוק נוכל להגיע לקהל שצפה בסרטונים שלנו, קהל שביקר בעמוד הפייסבוק שלנו, קהל שביקר באתר שלנו, קהל מרשימת לקוחות שיש לנו את מספר הטלפון או המייל שלהם (לדוגמה לקוחות עבר או לקחות שרכשו מאיתנו) וקהל שצפה בפרופיל האינסטגרם שלנו. 

בכל אחד מהקהלים הנ"ל ניתן להגיע לרמת טירגוט עמוקה יותר, אם לדוגמה בחרנו להשתמש בקהל שצפה בסרטונים שלנו, נוכל להגדיר שאנו רוצים לפנות רק לקהל שצפה ב"לפחות 25% מאורך הסרטון" ובכך להבטיח שאנו לא פונים לקהל "קר" שאינו מכיר אותנו או לא זוכר שראה אותנו בעבר. 
כנ"ל לגבי קהל שביקר באתר שלנו, נוכל לטרגט קהל שביקר בעמודים ספציפיים בלבד באתר או קהל שביצע פעולות ספציפיות באתר. 
קחו לדוגמה אתר בתחום האיקומרס (חנות אינטרנטית), האפקטיביות של הפרסום לקהל שביקר באתר שלנו וגם הוסיף פריט לעגלה תהייה גבוהה בהרבה מאשר פנייה לכל המבקרים באתר.
(למתקדמים, ניתן לעשות רימרקטינג דינאמי ובכך להציג לגולש בפרסום חוזר רק את הפריטים שהוא הכניס לעגלה ולקרוא לו לחזור ולסיים את הרכישה). 
בעלי חנות איקומרס? צפו מהו החזר ההשקעה שאתם צריכים לצפות לו מהפרסום באינטרנט »

קהלי לוקאלייק

מוכנים לשיא? 
על כל הקהלים שהוזכרו למעלה ניתן להוסיף את "האקס פקטור" – קהלי לוקאלייק

מה זה קהלי לוקאלייק

האלגוריתם (החכם) של פייסבוק יודע לקחת את קהל המקור, לדוגמה קהל של גולשים שצפו בסרטונים שלנו וליצור לקהל המקור קהל לוקאלייק – קהל שדומה לקהל המקור במאפיינים ובתחומי העניין. 
אנו נוכל לבחור גם את רמת הקרבה של הלוקאלייק. 
בין 1-9 אחוז, אם נבחר ב-1% נקבל את הקהל הדומה ביותר לקהל המקור שלנו וככל שנעלה במספר כך כמות הקהל תגדל אך רמת הדיוק (בתחומי העניין ומאפייני הקהל) תקטן. 
חשוב לדעת שככל שקהל המקור שלנו (הקהל שממנו אנו רוצים לייצר את קהל הלוקאלייק) יהיה גדול יותר כך קהל הלוקאלייק יהיה מדויק יותר. 

קהלי הלוקאלייק עובדים מעולה והשימוש בהם יכול לשפר את תוצאות הקמפיינים באופן משמעותי ולהוזיל את עלויות הלידים

לסיכום

גם אם קהל המקור שלנו קטן ואין באפשרותנו לפרסם ישירות לקהל המקור, נוכל לייצר קהל לוקאלייק ולבצע את הפרסום לקהל הלוקאלייק. 
אם עדיין אתם לא משתמשים בקהלים המתקדמים של פייסבוק – זה הזמן להתחיל! 

נשארתם עם שאלות? צריכים עזרה בפרסום בפייסבוק, אנחנו כאן לכל שאלה! 

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.