PPC ׁ(תשלום פר קליק) – מה זה ולמה זה חשוב עבור העסק שלך?

מה זה PPC?

PPC (תשלום פר קליק | Pay per click) – זוהי שיטת פרסום באינטרנט שבה המפרסם משלם רק כאשר מקליקים על המודעה שלו.
אחד הערוצים הפופלריים ביותר שעובד בשיטת ה – PPC הוא הפרסום בגוגל.
גוגל מאפשרים למפרסמים לתת הצעת מחיר עבור מיקום בתוצאות החיפוש כאשר גולשים מחפשים ביטוי שקשור בעסק של המפרסם.

PPC - מה זה ואיך הוא עובד?

דוגמה לפרסום בשיטת תשלום פר קליק?

הדרך הקלה ביותר להבין היא באמצעות דוגמה.
בעל עסק לחנות פרחים מרמת השרון מעוניין להופיע בגוגל כאשר מחפשים חנות פרחים ברמת השרון.
יש באפשרותו להציע הצעת מחיר בגוגל בתשלום ע"פ קליק – לדוגמה, 5 שקלים לכל קליק.
כך הוא יודע שהתשלום מתבצע ע"פ תוצאות בלבד וגולשים שמחפשים את המוצר שלו.

למה PPC היא שיטת השיווק הנכונה לעסק שלך?

  • תוצאות מיידיות.
  • חשיפה מדוייקת לקהל לקוחות לוקאלי בדיוק בזמן שבו הוא מחפש את המוצר / שירות שלכם.
  • החזר השקעה מהיר.
  • מעקב מדויק אחר התוצאות באמצעות דוחות מפורטים – תוכלו להבין מהר האם ההשקעה משתלמת או לא ולעצור את הקמפיין בכל רגע.
  • שליטה מלאה בתקציב וגמישות לשינוי בכל רגע.

איך מבצעים שיווק בשיטת PPC?

פרסום בשיטת תשלום פר קליק כוללת מגוון רחב של ערוצי פרסום באינטרנט.
אך רוב סוגי הקמפיינים בשיטת PPC מבצעים ב-2 פלטפורמות שיווק עיקריות: פרסום בגוגל ורשתות חברתיות.
להרחבה על הפרסום בגוגל וכיצד עושים זאת נכון >>
להרחבה על הפרסום ברשתות חברתיות >>

איך עובד הפרסום בשיטת ה- PPC בגוגל?

ממש כמו בדוגמה שכתבנו מעלה.
המפרסם מציע הצעת מחיר >> המודעה נחשפת תחת הביטויים הרלוונטיים (שנבחרו) כאשר גולשים מחפשים בגוגל >> הגולש מקליק על המודעה >> המפרסם משלם לגוגל.

איך עובד הפרסום בשיטת ה- PPC ברשתות החברתיות?

ברשתות החברתיות במרבית המקרים התשלום מתבצע ע"פ חשיפות ולא פר קליקים אך ניתן לבחור את השיטה שאותה אנו מעדיפים בשלבי בניית הקמפיין.
בדומה לגוגל, במידה ובחרנו לשלם פר קליק – אנו מציעים הצעת מחיר >> המודעה נחשפת לקהל שאותו הגדרנו בקמפיין (באמצעות תחומי עניין, גיל, מקצוע ועוד..) >> הגולש מקליק >> המפרסם משלם.

PPC לבד או עם חברת שיווק באינטרנט?

הפרסום באינטרנט בשיטת תשלום פר קליק בסה"כ ידידותית למשתמש וניתן לבצע פרסום גם באופן עצמאי ללא חברת שיווק באינטרנט..
אנו בכל זאת ממליצים לעשות PPC עם חברת שיווק באינטרנט מהסיבות הבאות:

  1. שינויים יומיים – הפרסום באינטרנט משתנה ומתפתח בקצב מטורף ומי שלא חי אותו לא יוכל להיות בו.
  2. משאבים – הפרסום באינטרנט צורך משאבים רבים: מעבר יומי על הקמפיינים, אופטימיזציה, רענון מודעות, בדיקות ועוד..
  3. ניסיון – כמו בכל תחום אחר גם בשיווק באינטרנט הניסיון משחק תפקיד מרכזי. על מנת להחזיר את ההשקעה בשיווק באינטרנט יש צורך בקמפיינים חדים ומדוייקים – בשביל לבנות קמפייניפ כאלו יש צורך בניסיון רב בתחום.

חושבים בכל זאת שאתם יכולים לעשות זאת לבד – תמיד שווה לנסות, התחילו עכשיו בלחיצה כאן >>

ערוצי פרסום מרכזיים בשיטת תשלום פר קליק

פרסום בגוגל

ללקוחות המחפשים את השירות / המוצר במנוע החיפוש הפופלרי בעולם - תוצאות מיידיות.

פרסום בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פנייה לקהל יעד מדוייק.

פרסום באינסטגרם

מערכת הפרסום של אינסטגרם פועלת כמו מערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרת פנייה לקהל יעד.

אאוטבריין / טאבולה

פרסום באמצעות כתבות תוכן באתרים חיצוניים המאפשר להגיע לקהלי יעד מדוייקים

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.