מדריך וידאו – כיצד לנסח מודעה שיווקית שתגרום לגולשים להשאיר לכם פרטים

6 טיפים לניסוח מודעה שתגרום לגולשים להשאיר לכם פרטים

כבד עליכם ללמוד את כל הטיפים והטריקים השיווקיים בדיגיטל?
השאירו לנו פרטים ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים

טיפ מספר 1 – דברו אל קהל היעד

אם אני מפרסם מודעה לתושבי ראשון לציון בלבד, חשוב שבטקסט המודעה נכתוב "תושבי ראשון לציון", כאשר אני כגולש שמתגורר בראשון לציון מזהה בכותרת המודעה פנייה לתושבי ראשון לציון, הסיכוי שאתעכב על הפוסט ואתעניין בו עולה בהרבה.
מומלץ לפנות כמה שיותר מדויק לקהל היעד, לדוגמה במידה ונפרסם מודעה לנשים בראשון לציון נוכל לכתוב "נשות ראשון לציון היקרות".

רוצים לנסות להקים קמפיין בפייסבוק לבד? צפו במדריך שהכנו (אין צורך בידע קודם) »

טיפ מספר 2 – דברו בכאבים של הקהל

אם לדוגמה אנו משווקים סטודיו שמבצע חוגים לילדים, נוכל לדבר לקהל היעד בכאבים של ההורים.
"הילדים לא עוזבים את המסכים", "הילד משחק במחשב ולא עושה פעילות גופנית?"
כאשר אנו מזדהים עם ההורים בכאב שלהם, באופן אוטומטי הם יגיבו בסבירות הרבה יותר גבוהה למודעה שלנו.

טיפ מספר 3 – תועלות

הפתרון של הכאב – התועלות.
חשוב להדגיש כי כאשר אנו מדברים בתועלות, מומלץ לא לדבר על עצמנו אלא על התועלות של השירות או המוצר שלנו.
לדוגמה אם אני מוכר קורס נוכל לכתוב "הקורס הראשון שמחזיר את ההוצאות שלו כבר במהלכו".

טיפ מספר 4 – הנעה לפעולה

אל תשכחו בסיום המודעה להניע את הקהל לפעולה שאותה אנו רוצים שיבצע.
נסו לייצר הנעה לפעולה עם ערך, "הקליקו וכאן והירשמו לסדנה בחינם".
לאחר שנכיר במוצר מבוא כזה או אחר נוכל לבצע הנעה לפעולה לפרטים נוספים והשארת פרטים על מנת לגרום לקהל להפוך ללקוח משלם שלנו.

טיפ מס' 5 – ויז'ואל (תמונה)

כיום, בכל מקום ברשת אנו עמוסים בבאנרים ופרסומות ועל מנת לתפוס את הגולשים אנו צריכים להיות כמה שיותר מושכים גם ויזואלית.
ניתן לעשות זאת באמצעות תמונה בצבעים בולטים או באמצעות יישור מבט (במידה ויש דמות של אדם בתמונה) כאשר מישהו מתסכל עלינו, באופן אוטומטי אנו שמים לב אליו.
נסו לתפוס את תשומת הלב של הגולשים באמצעות תמונה שמבדלת אתכם מהמתחרים.

רוצים לעצב תמונה מושכת באופן עצמאי ב-5 דק'? צפו במדריך וידאו שהכנו »

טיפ מספר 6 – צרו דחיפות

הגבילו בזמן את ההנעה לפעולה.
לדוגמה אם עשיתי הנעה לפעולה של מוצר מבוא – סדנה חינמית, נוכל לכתוב "הירשמו עד סוף השבוע לסדנה החינמית שלנו"
או דוגמה נוספת "הזדרזו להירשם, נותרו 2 מקומות בלבד לקורס הקרוב".

פייסבוק כתבו 6 טיפים נוספים (מעולים) על הפרסום בפייסבוק – לחצו לקריאה »

לסיכום

כיום, קשה מאוד לתפוס את תשומת הלב של הגולשים כיוון שהם עמוסים בפרסומים בכל מקום.
הקפידו ליישם את הטיפים הנ"ל ותופתעו לגלות שכמות הפניות שלכם יכולה להשתפר מהפרסומים בלי להשקיע עוד שקל אחד נוסף בקמפיינים.

בהצלחה ותרגישו חופשי לכל שאלה, אנחנו כאן 🙂

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.