כמה פעמים מומלץ להופיע לאותו קהל עם הפרסום שלנו?

מעוניינים לדייק את כמות החשיפות שלכם באינטרנט על מנת לקבל מקסימום פניות? השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!

נשאלתי מספר פעמים ע"י הלקוחות את השאלה הבאה: 
"יוני מה קורה, הגעתי לאחד הספקים שביקרו באתר שלי והוא אמר שמאז שהוא נכנס לאתר שלי הוא לא מפסיק לראות אותי בכל מקום ברשת, תגיד זה לא נראה לך קצת מטריד? אולי אני מציק עם יותר מדי פרסומים?" 

המטרה שלי כאשר אני מבצע פרסום באינטרנט היא להיחשף (במיוחד למי שכבר ביקר אצלי באתר) כמה שיותר פעמים. 
האם זה מפריע לחלק מהגולשים? יתכן וחלק קטן מאוד מהגולשים לא אוהבים את זה אך מחקרים מוכיחים שהגולשים משאירים פרטים או מתקשרים רק לאחר כמה חשיפות למודעות של בית העסק. 

אנחנו רוצים להופיע בתדירות גבוהה ובמיוחד לקהל שכבר ביקר באתר שלנו והביע התעניינות במוצר או בשירות שלנו. 

הדרך הכי נכונה להגיע לאותו קהל במספר חשיפות היא לצבוע את הקהל בפעם הראשונה שהוא מבקר באתר שלנו ולאחר מכן נוכל "לרדוף" אחריו בקמפיין ריטרגטינג שוב ושוב עד שהוא ישאיר לנו פרטים. 

המלצה נוספת היא להגדיל את ערוצי הפרסום והחשיפה שלנו, אם לדוגמה עד היום פרסמנו רק בגוגל, שווה אולי להקים גם קמפיין בפייסבוק, אינסטגרם. 
כמובן שאין צורך לפרסם בערוצים שאינם רלוונטיים לתחום העסק שלנו וקהל היעד שלנו לא נמצא בהם. 

נשארתם על שאלות? תרגישו בנוח לפנות עם כל שאלה 🙂

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

Call Now Buttonקליק למענה מהיר
שיווק באינטרנט - דוליד Dolead

בעל/מנהל עסק? הפרסום הדיגיטלי תקוע? יש הרבה פניות מהאינטרנט אבל אין עסקאות?

רוצה לקבל טיפ אחד שישפר לך את תוצאות הקמפיינים במעל 50%?

נשמע לך חשוד? קבל מדריך וידאו ישירות לתיבת המייל תוך דקה (אין צורך במספר טלפון)