פרפקציוניזם בדיגיטל – טוב או לא?!

בשנה האחרונה אני נתקל בהמון בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של החשיפה בפרסום הדגיטילי, כשאני כותב חשיפה אני מתכוון לממש חשיפה שלהם (בסרטון וידאו), לתת טיפים בוידאו ולייצר ערך אמיתי לגולשים.

בהקשר הזה אני רוצה לדבר על פרפקציוניזם בדיגיטל. 
התכונה שמעכבת המון בעלי עסקים בהקשר של החשיפה היא פרפקציוניזם.
אני רואה הבדל גדול בין בעלי עסקים שיוצאים לביצוע ומעלים תוכן חדש בוידאו באופן קבוע לבין בעלי עסקים שכל הזמן מתלבטים האם התוכן שלהם מספיק טוב, האם עומדים מספיק יפה מול המצלמה, האם התאורה מחמיאה להם ועוד ועוד…

גם הסרטון המצורף פה למעלה הוא ממש לא 100% וניתן לשפר אותו עוד הרבה אבל בכל זאת החלטתי לפרסם אותו כיוון שעדיף סרטון 80% שעולה לאוויר מאשר סרטון 100% שעולה פעם בשנה או בכלל לא.

רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנעזור לכם להגיע לביצוע באיכות גבוהה ובמהירות?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט 

חשוב לי להוסיף פה כוכבית גדולה!

אני לא מעודד לייצר תוכן זבל שאף אחד לא מעוניין לשמוע או לקרוא – והעיקר לעלות לרשת.
אני חושב שהתוכן הוא המלך ומאוד מאוד חשוב שהתוכן שלנו יהיה איכותי וכזה שמייצר ערך אמיתי לצופים או לקוראים.
אבל עם זאת לשים לב שאנחנו ממקדים את האנרגיה בדברים החשובים ומצליחים להגיע לביצוע לא מתעכבים על שטויות.
למה אני קורא שטויות? לעיצוב מאוד מאוד מושקע, צבע, תאורה, מיקום וכ"ו.

אין בעיה שהתוכן יעלה גם פעם בשבועיים/שלושה אבל שימו לב שזה לא נמשך מספר חודשים עד שנה.

הקצב של הדיגיטל כיום מאוד גבוה ומי שלא יצליח לעמוד בקצב פשוט לא יהיה קיים.

רוצים לצפות בסרטון של 4 דק' כיצד לייצר תוכן איכותי ובעל ערך – הקליקו כאן »

לסיכום

פרפקציוניזם זה בסה"כ תכונה חיובית אבל שימו לב שאתם לא הופכים אותה לשלילית והיא גורמת לכם לא לבצע את מה שאתם רוצים.
אגב, זה נכון לגבי כל דבר – לא רק לגבי הדיגיטל.

אם אתם צריכים עזרה ודחיפה בכל מה שקשור לתבניות התוכן וכיצד באמת מגיעים לביצוע מהר ומדוייק – אנחנו כאן נשמח לעזור 🙂

בהצלחה

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.