דף פייסבוק עסקי – איך פותחים דף עסקי בפייסבוק ב-5 דק' – מדריך וידאו!

איך פותחים דף עסקי בפייסבוק – צפו במדריך ב- 5 דקות ו-39 שניות בדיוק

למי שמעדיף לקרוא ולא לצפות בסרטון – הקמת דף פייסבוק עסקי

  • איך פותחים דף עסקי בפייסבוק – מתחילים!
  • ניכנס לפייסבוק – קליק לפתיחת הפייסבוק האישי שלכם »
  • נעבור ללשונית עם החץ הקטן בפינה השמאלית העליונה של המסך (אם הפייסבוק שלכם באנגלית, החץ יופיע בצד שמאל למעלה)
  • נפתח את תפריט הלשונית ונלחץ "נהל דפים" או "צור דף" (במידה ואתם לא מנהלים עמודים נוספים)
  • נתקדם ע"פ ההוראות של פייסבוק ונבחר את הקטגוריה המתאימה של הדף שלנו
  • נבחר שם לדף – חשוב לבחור שם שמתאר את פעילות העסק לדוגמה: "דוליד – שיווק באינטרנט"
  • נוסיף את הכתובת והפרטים הנוספים של העסק (לא חובה למלא את כל הפרטים, נוכל לראות לצד השדה האם הוא חובה או לא)
  • נתקדם לשלב הבא ונוסיף תמונת פרופיל וקאבר – בתמונת הפרופיל ניתן להוסיף את הלוגו של העסק. כאן תוכלו לצפות במדריך כיצד לעצב פוסט ותמונות לפייסבוק בפחות מ-7 דק'
  • זהו! יצרנו את הדף שלנו והוא מוכן לשימוש.
  • ניתן להזמין את כל החברים שלנו לעשות לייק לדף בלחיצה אחת על "הצג את כל החברים" » "בחר הכל" » "הזמן".
    שימו לב – לא תמיד מומלץ להזמין את כל החברים כיוון שהם לא הקהל הפוטנציאלי שלנו בחלק מהמקרים ולא יוסיפו ערך לעמוד העסקי שלנו.
  • עוד דבר חשוב, הוספת לחצן קריאה לפעולה בעמוד העסקי.
    מומלץ להוסיף לחצן "שלח הודעה" באמצעות כמה קליקים פשוטים ובתוך דקה, ניתן לצפות בסיום הסרטון מעלה כיצד לעשות זאת.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק זו רק ההתחלה, על מנת לחשוף אותו ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי יש צורך בפעילות אורגנית וממומנת.
כאן תוכלו לצפות במדריך וידאו נוסף שלנו כיצד להקים קמפיין בפייסבוק + 7 טיפים מעולים »

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.