דף פייסבוק עסקי או פרופיל אישי – מה עדיף לעסק שלך?

יתרונות וחסרונות דף עסקי מול פרופיל פייסבוק אישי

בעלי עסקים רבים שואלים אותי מה עדיף לניהול פעילות הפייסבוק של העסק שלהם – דף פייסבוק עסקי או פרופיל אישי.
זו שאלה טובה כיוון שהחשיפה האורגנית בדף פייסבוק עסקי כל הזמן יורדת ובממוצע עמודת על 5% מהעוקבים של הדף! (זה פשוט כלום!), אגב הסיבה שפייסבוק מצמצמת את החשיפה האורגנית כל הזמן היא שהם רוצים שנשלם להם עבור הפרסומים בדף העסקי – הכסף של פייסבוק נמצא שם, בקידום של הפוסטים בדפים עסקיים. 

רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? צריכים הכוונה על הפרסום בפייסבוק?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!

אז למה בכל זאת כדאי לפתוח דף עסקי?

אסור מבחינת התקנון של פייסבוק 

התקנון של פייסבוק קובע שאסור לקדם עסק באמצעות פרופיל אישי, לדוגמה במידה ואני רוצה לקדם את העסק שלי "דוליד שיווק שבאינטרנט" באמצעות פרופיל אישי והחלטתי לפתוח פרופיל פייסבוק אישי שנקרא "דוליד" – אני עלול להיחסם בכל יום ברגע שפייסבוק יגלו את זה. 

רק באמצעות דף עסקי ניתן לקדם פוסטים 

במידה ואני מעוניין להגיע לקהל חדש ולא רק לקהל העוקבים הקיימים בדף או בפרופיל שלי – רק במידה ויש לי דף עסקי אני אוכל לחבר אותו למערכת הפרסום של פייסבוק ולהגדיר לאיזה קהל אני רוצה להגיע. 
כאן ניתן לקרוא כיצד להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק »

הגבלה על כמות החברים 

בפרופיל אישי לא ניתן להוסיף יותר מ-5,000 חברים ובדף עסקי אין הגבלה על מספר החברים/העוקבים. 
אומנם 5,000 זה לא מעט אבל תמיד טוב שקיימת האפשרות להגיע למספרים גבוהים יותר. 

כלי פרסום וסטטיסטיקות 

באמצעות הדף העסקי נוכל לראות את נתוני השימוש שלנו: 
מה השעות הכי טובות לפרסום, מה הפוסטים שעובדים לנו הכי טוב, מי הקהל שמגיב לנו ועוד ועוד.. 
באמצעות הנתונים הנ"ל נוכל לעשות אופטימיזציה לקהל שלנו ולנצל את נתוני השימוש לטובת הפרסומים שלנו בדף העסקי. 

אין לכם עדיין דף פייסבוק, קדימה קליק כאן לפתיחת דף עסקי »

מה ניתן לעשות על מנת להתמודד עם החשיפה המינימלית שבדפים עסקיים 

שיתוף התכנים מהדף העסקי בפרופיל האישי! 
על מנת לזכות בחשיפה אורגנית גבוהה, נוכל לשתף את הפוסטים שאנחנו מעלים בדף העסקי גם בפרופיל האישי. 
כיוון שגם החשיפה של שיתופים מדפים היא לא הכי גבוהה, לעתים אני ממליץ להעלות את הפוסט גם בדף העסקי וגם בפרופיל האישי (להעלות מחדש בפרופיל לאחר שהוא עלה בדף העסקי), כך נקבל את מקסימום החשיפה הפוטנציאלית. 

שימו לב, אני לא ממליץ להעלות כל פוסט מחדש בפרופיל האישי אלא רק פוסטים ספציפיים שאני צופה שיעבדו טוב ויכולים להגיע לקהל רחב. 

לסיכום

ההמלצה שלי היא לפתוח דף עסקי ולנהל את כל הפעילות באמצעות הדף העסקי. 
לשתף את התכנים מהדף העסקי גם בפרופיל האישי (לעתים גם ניתן לשתף בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק). 

מהם האלמנטים החשובים בכל עמוד פייסבוק עסקי – צפו במדריך וידאו »

נשארתם עם שאלות? קליק על הטלפון או מלאו טופס יצירת קשר ואחזור אליכם 🙂 

בהצלחה!

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.