איך עובד האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם ולמה חשוב להבין את זה כשאנחנו מנהלים פייסבוק עסקי של העסק שלנו

האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם

צריך להבין שלפייסבוק ולאינטסגרם- ששניהם שייכים למארק צוקרברג, יש מטרה אחת- שנהיה כמה שיותר זמן בתוך הפלטפורמה.
למה? ככל שאנחנו צורכים תוכן בתוך הפלטפורמה יותר זמן, אנחנו רואים יותר פרסומות, ככל שאנחנו רואים יותר פרסומות אנחנו שווים יותר כסף לפייסבוק ואינסטגרם.
ברגע שאנחנו מבינים שזאת המטרה של פייסבוק ואינטסגרם אנחנו גם יכולים להבין למה פוסטים שאנשים משתפים ופוסטים שמגיבים עליהם הופכים ליותר ויראלים-
כי פייסבוק מזהים שיש פה תוכן שמעניין, שגורם לאנשים להישאר יותר זמן בפלטפורמה ואז הם משתפים אותו בצורה רחבה יותר.
כשאנחנו מבינים את זה אנחנו יכולים להבין למה וידאו היום עובד טוב יותר מתמונות, כי פייסבוק הבינו שוידאו משאיר את הגולשים יותר זמן בפלטפורמה ואם כך, אז למה שלא יקדמו יותר וידאו?
הרי וידאו זה דקה ותמונה היא שניה או שתיים.

למה בעצם חשוב לנו להבין את זה?

ברגע שאנחנו מבינים את זה אנחנו נבין שאם אנחנו רוצים להגיע לחשיפה רחבה בצורה אורגנית בלי לשלם כסף לפייסבוק ואינסטגרם אנחנו חייבים לייצר תוכן כמה שיותר טוב
כמה שיותר מעניין, כמה שיותר איכותי. (קראו כיצד לייצר תוכן איכותי בקלות ובמהירות »)
אם אנחנו באמת יודעים לעשות את זה ברמה גבוהה אולי אפילו נצליח לייצר תוכן שיעבור באופן ויראלי ממשתמש למשתמש.
גולשים ישתפו אותו ואז פייסבוק יבינו שיש כאן תוכן איכותי ומעניין והם יקדמו אותנו כי אנחנו בעצם משחקים לתוך האינטרס שלהם.
זה בעיניי מאוד בסיסי וחשוב להבין, כי זה נותן לנו איזשהי פרספקטיבה להבין מה אנחנו צריכים לייצר כדי שפייסבוק ישתפו אותנו באופן אורגני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.