נשארתם עם שאלות? מתלבטים האם לעשות שיווק לבד או עם חברה? התקשרו או השאירו פרטים – נסייע בשמחה!
מתי כדאי לעשות שיווק באופן עצמאי ומתי כדאי לקחת משווק / חברה לעשות את השיווק עבור העסק שלנו?
בכל מקרה יש יתרונות לכאן ולכאן.
כשעושים שיווק באופן עצמאי לעסק שלכם יש יתרון מאוד גדול כי אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב ואתם יודעים הכי טוב לספר את היתרונות שלו ולשווק אותו.
היתרון הנוסף הוא שאתם חוסכים את כל התקציב של חברת הפרסום, לא צריך לשלם לאף אחד, למעט תקציב המדיה – הכוונה התקציב שמשולם לפייסבוק גוגל ואינסטגרם, לפלטפורמה בה בחרתם לפרסם.
אין הוצאות נוספות- זה יתרון משמעותי.
היתרונות בפרסום עם חברה הם שניתן לבחור קמפיינר שזה מה שהוא עושה ביום יום שלו – מהבוקר ועד הערב, זה העיסוק שלו ולכן הוא מכיר את התחום טוב.
התחום של הדיגיטל מרקטינג הוא מאוד דינאמי ולכן משווק, שעוסק בתחום יודע להתאים כל פיצ'ר חדש שיוצא בגוגל או בפייסבוק והוא יודע לפרסם בצורה הרבה יותר טובה ונכונה.
לסיכום, אני ממליץ להבין באיזה שלב העסק נמצא, הרבה פעמים לעסק בתחילת הדרך יש תקציב נמוך, נניח 1,500 או 1,000 ש"ח לפרסום סה"כ.
כל מפרסם שיעבוד על הקמפיין שלכם יגבה כ1,000 שקלים לחודש מינימום – לכן במקרה כזה אין שאלה וכדאי לבצע את השיווק לבד.
אבל כשמדובר בתקציב שיווק של 5,000 ש"ח ואנחנו משלמים ריטיינר של 1,500 ש"ח למשווק, אני כן ממליץ להוציא את עבודת השיווק לעוסק בתחום.
מה גם שקמפיינר חוסר לנו זמן עבודה.
אם עושים את השיווק לבד, צריך לשבת יום יום ולעבוד על הדיגיטל מרקטינג ולעבוד על הקמפיין וכשאנחנו מוציאים את זה החוצה אנחנו חוסכים הרבה זמן.
לדעתי, בתחילת הדרך כדאי ללמוד את הדברים ולנסות לעשות לבד, אחרי שעובר זמן והעסק גדל והתקציב שלנו גדל גם כן, כדאי להוציא את זה החוצה ולתת לקמפיינר מקצועי שזה התפקיד שלו לעשות לנו את השיווק הדיגיטלי.
רוצים ללמוד לבצע את השיווק באופן עצמאי?
הכנו לכם כמה מדריכים מעולים ממש כאן באתר שלנו.
מדריך להקמת קמפיין גוגל »
מדריך להקמת קמפיין לידים בפייסבוק »
דגשים חשובים לעמוד אינסטגרם עיסקי »
נשארתם עם שאלות? אל תהססו לפנו אלינו 🙂