איך ליצור קהל מותאם אישית במערכת הפרסום של פייסבוק באמצעות טלפונים ומיילים 

איך ליצור קהל בהתאמה אישית המערכת הפרסום של פייסבוק באמצעות טלפונים ומיילים

אנחנו צריכים שיהיה לנו קובץ אקסל ששמור בסיומת של CSV עם הטלפונים והמיילים- גם רק טלפונים או מיילים זה בסדר.
תחת חשבון המודעות שלנו נחפש לשונית "קהלים" ברגע שנפתחת לשונית הקהלים ניצור קהל חדש וקהל מותאם אישית.
לאחר שבחרנו קהל מותאם אישית, ניצור רשימת לקוחות- קובץ שאותו נטען ונעלה אותו לפייסבוק.
נלחץ next – האם לכלול עמודת לקוח? נלחץ no.
נעלה את הקובץ לכאן. בנוסף אנחנו יכולים להעתיק ולהדביק- אם למשל יש לנו רק טלפונים אנחנו יכולים להדביק את כל הטלפונים פשוט כאן- זה קל יותר.
אם יש לנו כמה עמודות נעדיף להעלות קובץ CSV – נלחץ כאן, נעלה את הקובץ שהכנו – next- ניתן שם לקהל – הבא, ויש לנו קהל.
לוקח לפייסבוק מספר שעות לעדכן את הקהל במערכת וניתן לעשות קמפיין לקהל הספציפי הזה, בנוסף ניתן לבנות לו קהל Look alike- קהל דומה,
לדוגמא קובץ של לקוחות שכבר קנו מאיתנו – זה מאוד מומלץ וכדאי להשתמש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.