הרשאות גישה בעמוד פייסבוק – איך להוסיף ולנהל את ההרשאות בעמוד הפייסבוק

איך אפשר להוסיף ולנהל את ההרשאות בעמוד שלי- למי יש גישה לדף ואיזה סוגי גישה ניתן לתת?

ניכנס לעמוד העסקי שלנו- תחת היוזר הפרטי ,נלך ל"הגדרות" של העמוד- נעבור ל"תפקידים בדף"- כאן אנחנו יכולים לראות למי התפקידים הקיימים בדף ומה ההרשאות שיש להם.
למעלה אנחנו יכולים להקצות תפקיד חדש בדף- אם אני רוצה להקצות לאחד החברים שלי בפייסבוק תפקיד חדש אני כותב את השם שלו בשורת החיפוש,
אני בוחר אותו ועכשיו ניתן להחליט מה התפקיד שלו בדף – האפשרויות הן:
מנהל- בעל הרשאות גישה הכי גבוהות שיש, הוא יכול גם להסיר אותנו מניהול הדף.
עורך- הרשאות כמעט הכי גבוהות- הוא לא יכול להסיר אותנו אבל הוא יכול לפרסם פוסטים, לראות את כל הנתונים וכו'.
מגשר/מפרסם/אנליסט- כל אחד מהם הוא עם קצת פחות הרשאות.
ברוב המקרים נרצה לתת הרשאת עורך/מנהל.
ברגע שנלחץ נתבקש להזין את הסיסמא שלנו כדי שפייסבוק יזהה אותנו ואחרי שנזין את הסיסמא יישלח נוטיפיקיישן לאותו יוזר שהזמנו להיות מנהל בדף והוא יצטרך לאשר.
שימו לב שאני ממליץ לפני שאתם מוסיפים מישהו לנהל את הדף- להוסיף אותו כחבר כי אם לא , רוב הסיכויים שיהיה הרבה יותר קשה למצוא אותו בחיפוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.