פרסום באינטרנט שיגרום לעסק שלך למכור יותר ​

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

ערוצי הפרסום המרכזיים באינטרנט

פרסום
בגוגל

ללקוחות המחפשים את השירות / המוצר במנוע החיפוש הפופלרי בעולם - תוצאות מיידיות.

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני מתאים לעסקים שמעוניינים לייצר מיתוג ברשת ונוכחות דיגיטלית חזקה לאורך זמן.

פרסום
בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פנייה לקהל יעד מדוייק.

פרסום באינסטגרם

מערת הפרסום של אינסטגרם פועלת כמו מערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרת פנייה לקהל יעד.

פרסום באינטרנט / שיווק אינטרנטי – איך עושים זאת נכון והכין הכי כדאי להשקיע?

כיום כל בעל עסק יודע שקיימות מגוון אפשרויות פרסום באינטרנט שיכולות לעזור לו למנף את העסק ולהכניס לקוחות חדשים.
אך מגוון האפשרויות קצת מבלבל, לכן בפוסט הקרוב נעשה קצת סדר בבלאגן, נעבור על מגוון הערוצים שבהם ניתן לעשות שיווק אינטרנטי ונבין היכן כדאי להשקיע את הכסף במרחב העצום הזה.
כמובן שכל מקרה לגופו ואנו מזמינים אתכם לפגוש אותנו לייעוץ ללא עלות על מנת נעזור לכם להבין היכן הכי כדאי להשקיע.
אבל רגע לפני שנרחיב על ערוצי הפרסום באינטרנט חשוב לענות על שאלה מהותית.

למה בכלל לעשות שיווק אינטרנטי?

יש עשרות ערוצי פרסום: רדיו, טלוויזיה, שיתופי פעולה, פרסום חוצות, עיתונות, לוחות ועוד.. (כאן תוכלו לקרוא על 8 ערוצי פרסום חינמיים שאתם חייבים לנצל אותם »)
אז למה בעצם שנבחר לפרסם באינטרנט?

שתי סיבות עיקריות:

  1. פרסום באינטרנט מאפשר לנו להגיע לקהל היעד שלנו באופן מדויק ולא להמר על האנשים שיחשפו למודעות שלנו כמו ברוב ערוצי הפרסום האחרים.
  2. כפועל יוצא של הסיבה הראשונה, פרסום באינטרנט הוא הערוץ הפרסומי המשתלם ביותר בחישוב פשוט של עלות תועלת.

כיוון שערוצי הפרסום באינטרנט רבים, חשוב להבין איזה פרסום יהיה האפקטיבי ביותר עבור בית העסק שלך ובו להשקיע את הכסף.

אנו תמיד ממליצים לעבוד עם חברת שיווק באינטרנט שיודעת לפרסם בכל ערוצי הפרסום כיוון שאחרת יכול להיווצר מצב בו אתם ממשיכים להשקיע בערוץ לא אפקטיבי רק בגלל שמנהל הקמפיינים לא יודע לעשות שיווק באינטרנט בערוצים נוספים.

ערוצי הפרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט – גוגל

איך אפשר שלא להתחיל בגוגל?
גוגל היה וככל הנראה גם ישאר הפלטפורמה שמייצרת את הלידים האיכותיים ביותר לבית העסק.

אבל איך זה עובד?

בכל יום יש מיליארדי חיפושים בגוגל, חלק מהחיפושים האלה הם גולשים שמחפשים שירותים/מוצרים כאלה ואחרים וחלק קטן מהם יכולים להתאים לעסק שלכם.
לא חבל שלא תופיעו שם? הרי מדובר בלקוחות פוטנציאליים.
אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש ע"י כך שתשלמו לגוגל כסף עבור כל קליק שהגולשים יקליקו על המודעה שלכם – מה שנקרא PPC »

זה לא פשוט כיוון שהתחום הולך והופך תחרותי יותר ויותר.
כיום כל בעל עסק מבין שהלקוחות שלו נמצאים בגוגל והוא חייב להופיע בתוצאות החיפוש.
לכן חשוב לנסח מודעה קריאייטיבית שתגרום לגולש להקליק דווקא על המודעה שלכם.

דבר נוסף שחשוב הוא להופיע תחת תוצאות חיפוש רלוונטיות לבית העסק שלכם, לדוגמה אם אני עורך דין גירושין אני רוצה להופיע כאשר גולש מחפש את הביטוי "עורך דין גירושין".
כאן תוכלו לקרוא איך עושים מחקר מילות מפתח מדויק »

דרך נוספת להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל הוא קידום אתרים אורגני של האתר שבאמצעותו תוכלו להופיע במקומות הראשונים בגוגל.
מחיר קידום אתרים – קראו מהו המחיר הממוצע וממה כדאי להיזהר? »

*דוגמאות למודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש בגוגל באמצעות תשלום עבור כל קליק בהשוואה למודעות אורגניות.
המודעה העליונה ממומנת והתחתונה אורגנית.

פרסום באינטרנט - מודעות ממומנות VS מודעות אורגניות בגוגל

רוצים לנסות לפרסם בגוגל באופן עצמאי?

הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין בגוגל בפחות מ-18 דק' וללא צורך בידע קודם

*דוגמאות לבאנרים באתר YNET

פרסום באינטרנט - באנרים רימרקטינג

שיווק אינטרנטי נוסף בגוגל הוא – רימרקטינג

רימרקטינג הוא פרסום חוזר לגולש אשר ביקר באתר שלכם.

כאשר גולש הגיע לאתר, אנו יכולים "לצבוע" (לסמן) אותו ולרדוף אחריו באמצעות באנרים (מודעות תמונה) ברחבי הרשת.

פרסום רימרקטינג הוא כלי מעולה כיוון שאנו פונים באופן ממוקד רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלנו והעלות עבור כל קליק נמוכה בהרבה מעלות קליק על מודעת חיפוש.

 לאור האמור, במקרים רבים אנו ממליצים להשקיע אחוז גבוה מתקציב הפרסום בגוגל.
קראו כיצד אנו מצבעים פרסום בגוגל שמייצר הכנסות »

פרסום באינטרנט בפייסבוק

פייסבוק יודעים עלינו המון, הם מכירים את תחומי העניין שלנו, הגיל שלנו, מיקום מגורים, עבודה, מצב משפחתי, סטטוס ועוד ועוד ועוד..
את כל המידע הזה הם יודעים לנצל באופן מקסימלי על מנת לפרסם לנו מודעות.

אז איך עובד הפרסום בפייסבוק?

כמפרסם, פייסבוק מאפשרת לך להגדיר ולפלח בדיוק את הקהל שאליו אתה רוצה להגיע.
אנו מגדירים את האזור (הגיאוגרפי) אליו אנו רוצים להגיע, טווח הגילאים, מגדר – גברים או נשים.
ממשיכים להגדיר את הקהל שלנו באמצעות תחומי עניין, רמת הכנסה, מצב משפחתי ועוד..
כך בעצם אנו יכולים להגיע לקהל יעד מאוד מדוייק שאליו אנו רוצים לפנות.
כמובן שזה על קצה המזלג, בפייסבוק קיימות אפשרויות טירגוט קהל נוספות כמו: קהלי לוק אלייק Lookalike, יצירת קהלים ע"פ רשימות מיילים/טלפונים, קהלים של מבקרים באתר ועוד..

כל האמור מעלה מאפשר לנו להגיע לקהל שלנו בצורה מדוייקת מאוד ובכך לגרום לגולשים להשאיר פרטים לשירות/מוצר אותו אנו מציעים להם.
הפרסום בפייסבוק אפקטיבי מאוד ומאפשר יצירת לידים (פניות) בעלות נמוכה.
לחצו כאן להרחבה על הפרסום בפייסבוק »

פרסום בפייסבוק - דוגמה לאפשריות הטירגוט (פילוח) בפייסבוק

רוצים לנסות לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי?

הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין פייסבוק בפחות מ-14 דק' וללא צורך בידע קודם​

נגן וידאו
פרסום באינסטגרם / קידום ממומן באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

פייסבוק רכשו את אינסטגרם לפני מספר שנים כאשר הם זיהו את הפוטנציאל הטמון באפקליקציה שכבשה את כל הצעירים.
למה אנו כותבים את זה?
כיוון שמערכת הפרסום של אינסטגרם מבוססת על פייסבוק ולכן כל אפשרויות טירגוט הקהל (הגדרת הקהל) שאליו אנו רוצים לפנות מתבצע באמצעות פייסבוק וניתן לשלב את הפרסומים גם באינסטגרם או רק באינסטגרם.
הפרסום באינסטגרם הולך ותופס תאוצה יותר ויותר ומתגלה ככלי מצוין, במיוחד אם אנו מעוניינים לפרסם לצעירים.
אינסטגרם היא לא הפלטפורמה המומלצת לפרסום B2B.

לחצו כאן להרחבה על הפרסום באינסטגרם »

 פרסום באווטבריין / טאבולה

הפרסום בטאבולה ואווטבריין הוא פרסום מבוסס תוכן.
מה זה אומר בעצם?
במקום לפרסם את השירות/מוצר באופן ישיר ניתן לעשות זאת באמצעות מאמר איכותי עם כותרת קריאייטיבית שתסקרן את הקוראים ותגרום להם להיכנס ולקרוא את המאמר.
יש לציין שגם במידה והם לא משאירים פרטים לאחר קריאת המאמר, ברגע שהם נכנסו לקרוא אותו ניתן "לצבוע" אותם ולעשות להם פרסום חוזר בפייסבוק ובגוגל.
איך עושים זאת ובאיזה מקרים מומלץ להשתמש?
בטאבולה ואווטבריין אפשרויות הטירגוט (בחירת קהל היעד) מצומצמת בהרבה מפייסבוק אך ניתן להגדיר מיקום ותחומי עניין.
הכתבה שאנו מפרסמים תופיע תחת "מאמרים נוספים" באתרים איתם טאבולה ואווטבריין עובדים.

מומלץ להשתמש כאשר רוצים "לצבוע" קהל יעד ממוקד מאוד שקשה להגיע אליו באמצעות טירגוט בפייסבוק או קמפיין חיפוש בגוגל כיוון שאין חיפושים סביב הביטויים שאנו מעוניינים בהם.
סיבה נוספת להשתמש בקמפיין טאבולה ואווטבריין היא ליצור באזז סביב מותג או מוצר חדש.
אחד היתרונות הבולטים באווטבריין היא העלות הנמוכה (יחסית) לכל קליק.
אחד החסרונות הבולטים הוא שלא ניתן לעשות פרסום רק באתרים ספציפיים והפרסום מגיע להרבה אתרים שלא בטוח שהייתם רוצים לראות שם את המאמר שכתבתם כיוון שלא יובילו לכניסות בעלות ערך של משתמשים.
להרחבה על הפרסום בטאבולה ואאוטבריין »

קיימות פלטפורומות נוספות בהן ניתן לעשות פרסום באינטרנט כמו סנאפצ'אט, מיילים, שיווק שותפים – אפיליאייט ועוד..

פרסום באינטרנט - פרסום באאווטבריין
פרסום באינטרנט - פרסום בטאבולה

נקודה חשובה

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון כאשר מבצעים פרסום באינטרנט הוא אתר האינטרנט – חשוב לבנות אתר מקצועי שיגרום לגולשים להשאיר פרטים ויתמוך בכל הפרסום באינטרנט כיוון שהתנועה מכל ערוצי הפרסום באינטרנט מתנקזת לאתר. קראו כיצד אנו בונים אתרים שגורמים לגולשים להשאיר פרטים »

כאן תוכלו לקרוא על היקף עוגת הפרסום בשנת 2017 – ניתן לראות גידול משמעותי בתקציבי הדיגיטל שמגיע ל-33% מתמהיל הפרסום הכללי.

פרסום באינטרנט - למה דווקא איתנו?

כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן שכדאי לעשות שיווק אינטרנטי איתנו כיוון שאנו שירותיים, איכותיים ומקצועיים  כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו. 

זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂

שקיפות ואמינות

שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך פרסום באינטרנט, לעיתים ערוצי פרסום אחרים יהיו אפקטיביים יותר לבית העסק - אנו ניקח רק פרוייטים בהם הפרסום באינטרנט יהיה אפקטיבי.

עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.

שליטה בכל ערוצי הפרסום באינטרנט

אנו מבצעים פרסום באינטרנט בכל ערוצי הפרסום (מפורטים מעלה - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה, אווטבריין) ויודעים לוותר על ערוצים במקרים בהם פרסום בערוץ ספציפי לא אפקטיבי - לעולם לא נמשיך לפרסם בערוץ לא אפקטיבי רק בגלל שאנו לא יודעים לפרסם בערוצים אחרים.

אוהבים את מה שאנו עושים

אנו חיים ונושמים את השיווק והפרסום באינטרנט - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.

זריזות

אין צורך לחכות שבועות או חודשים בשביל לבנות קמפיין פרסום מעולה - אנו מתחייב לבניית הקמפיין תוך שבעה ימים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.