שיווק עורכי דין באינטרנט – השוק מוצף, כיצד עושים זאת נכון?

למה בחרנו לכתוב על שיווק עורכי דין באינטרנט?

שיווק עורכי דין באינטרנט מורכב מאוד.
זירת עורכי הדין בישראל היא מאוד תחרותית ועל מנת להצליח לשווק את המשרד כעורך דין עצמאי יש צורך בפרסום לקהל יעד מדויק.
קראו נתונים על המספרים של עורכי הדין בישראל.

איך באה לידי ביטוי התחרות הגבוהה בזירת עורכי הדין גם באינטרנט?

ערוץ הפרסום העיקרי לפרסום באינטרנט עבור עורכי דין הוא גוגל.
גוגל עובדים בשיטת מכרז כך שמי שמציע את הסכום הגבוה ביותר מופיע בראש תוצאות החיפוש. (קיימים אלמנטים נוספים המשפיעים על המיקומים, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה – כאן)
כאשר התחרות גבוהה, כמו כל דבר אחר בשוק, המחיר עולה.

כיצד מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט?

ההמלצה שלנו היא לפרסם תחילה בכמה ערוצי פרסום באינטרנט ולבצע בדיקה מהו ערוץ הפרסום המשתלם ביותר.
אחד היתרונות הבולטים של השיווק באינטרנט הוא היכולת למדוד במדוייק את העלות מול התועלת.
הערוצים הפופולריים ביותר בהם מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט הם:

כתבנו על מגוון ערוצי הפרסום באינטרנט

קיימות הגבלות חוקיות כאשר מפרסמים עורכי דין באינטרנט:
פרסום בשיטת רימרקטינג בגוגל (פרסום חוזר לגולשים שביקרו באתר שלנו) אסור.

מהם הדרכים הנוספות לשווק עורכי דין? מלבד האינטרנט

בעבודה השוטפת עם משרדי עורכי דין אנו המלצנו להם להעצים את השיתופי פעולה בין משרדים.
שיתופי הפעולה מייצרים עסקאות רבות וזהו ערוץ שמומלץ להשקיע בו משאבים ומחשבה רבה.
צאו לפגישות עם קולגות, השתתפו בכנסים והרצאות, צרו קשרים חדשים – זה ישתלם לכם בטווח הארוך.
כאן תוכלו לקרוא מספר דרכים חינמיות לפרסום העסק.

מהם הנקודות החשובות כאשר מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט?

כפי שכתבנו, זירת עורכי הדין באינטרנט מאוד תחרותית ולכן מומלץ לנצל את המשאבים בצורה מדויקת

  1. השקיעו באתר אינטרנט – האתר שלכם, הוא הפנים של כל עבודת השיווק באינטרנט ומרכז את כל תנועת הלקוחות והגולשים.
    השקיעו בבניית האתר ובעיצוב שלו. קראו כיצד מבצעים בניית אתרים שגורמים ללקוחות להשאיר פרטים.
    במקרים רבים מומלץ לבנות גם דף נחיתה למטרת הפרסום באינטרנט – קראו על היתרונות של דף נחיתה כאן
  2. תוכן באתר – התוכן הוא המלך, אם השקעתם רבות ובניתם אתר כנראה שאף אחד לא ייחשף אליו אם לא תעשו פרסום. השקיעו בתוכן טוב על מנת שהקהל שמגיע לאתר יתרשם מהמשרד שלכם.
    התוכן באתר חשוב גם לטובת קידום האתר בגוגל.
  3. דיוק וניהול נכון – חשוב לדייק ולנהל נכון את הקמפיינים באינטרנט כיוון שהעלויות כפי שכבר כתבנו גבוהות מאוד.
    אל תבצעו את הפרסום באינטרנט והקידום הממומן באופן עצמאי, ככל הנראה אתם תבזבזו הרבה כסף על פרסום שלא יוביל לתוצאות.
  4. רשתות חברתיות – תבנו נוכחות ברשת החברתית, זה לא הדבר הראשון שאנו ממליצים לעשות אך בהחלט מומלץ אם נשאר תקציב לכך.
    כתבנו כיצד עושים ניהול מדיה חברתית שמייצרת לקוחות.
  5. בידול מהמתחרים – הנקודה האחרונה נכונה לגבי כל עסק ולא רק עורכי דין, אך באה לידי ביטוי בעיקר במקצוע עו"ד כיוון שהוא מוצף – תייצרו בידול והפיצו אותו בכל פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, אם תהיו כמו שאר עורכי הדין הנמצאים באינטרנט, תתקשו לקבל לידים ופניות דרך האינטרנט.

שיווק עורכי דין באינטרנט – למה אנחנו?

דיברנו על בידול ומן הראוי שנציין מהו הבידול שלנו – 3 סיבות למה לבחור בנו:

  1. שקיפות ואמינות
  2. אין התחייבות
  3. אוהבים את מה שאנו עושים.

תוכלו להרחיב על הסיבות לבחור בנו בעמוד הבית – לחצו כאן.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

Call Now Button
גלילה לראש העמוד

זיהינו שאתם בדרך לצאת מהאתר ולא השארתם לנו פרטים.

רוצים לדעת איך ידענו שאתם בדרך החוצה?

השאירו פרטים ונגלה לכם את סודות השיווק באינטרנט