שיווק באינטרנט שמייצר לקוחות חדשים

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון למשרד שלכם? האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו מתמחים בתחום משרדי עו"ד ולא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור המשרד שלכם.

קצת נתונים על שיווק עורכי דין באינטרנט

המורכבות בשיווק עורכי דין באינטרנט?

שיווק עורכי דין באינטרנט מורכב מאוד.
זירת עורכי הדין בישראל היא מאוד תחרותית ועל מנת להצליח לשווק את המשרד כעורך דין עצמאי יש צורך בפרסום לקהל יעד מדויק.
קראו נתונים על המספרים של עורכי הדין בישראל.

איך באה לידי ביטוי התחרות הגבוהה בזירת עורכי הדין גם באינטרנט?

ערוץ הפרסום העיקרי לפרסום באינטרנט עבור עורכי דין הוא גוגל.
גוגל עובדים בשיטת מכרז כך שמי שמציע את הסכום הגבוה ביותר מופיע בראש תוצאות החיפוש. (קיימים אלמנטים נוספים המשפיעים על המיקומים, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה – כאן)
כאשר התחרות גבוהה, כמו כל דבר אחר בשוק, המחיר עולה.

כיצד מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט?

ההמלצה שלנו היא לפרסם תחילה בכמה ערוצי פרסום באינטרנט ולבצע בדיקה מהו ערוץ הפרסום המשתלם ביותר.
אחד היתרונות הבולטים של השיווק באינטרנט הוא היכולת למדוד במדוייק את העלות מול התועלת.
הערוצים הפופולריים ביותר בהם מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט הם:

  • פרסום בגוגל – להרחבה לחצו  | באמצעות הפרסום בגוגל נוכל להופיע במקום בולט בתוצאות החיפוש תחת הביטויים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלנו.
    לדוגמה אם אנו עוסקים בדיני משפחה, נוכל להופיע תחת הביטוי "עו"ד גירושין". כמובן שגולש שמחפש עו"ד גירושין הוא בדיוק קהל היעד שאנו מחפשים ואנחנו רוצים להופיע בגוגל כאשר הוא מחפש אותנו.
  • קידום אתרים בגוגל – לחצו להרחבה | באמצעות קידום האתר בגוגל נוכל גם כן להופיע בתוצאות החיפוש מבלי לשלם עבור כל קליק.
    חשוב לזכור שתהליך קידום אתר באופן אורגני לוקח זמן ולא ניתן לראות תוצאות בחודשים הראשונים.
  • פרסום בפייסבוק – להרחבה לחצו  | הפרסום בפייסבוק מאפשר לנו להגיע גם ללקוחות הקיימים וגם ללקוחות חדשים. בנוסף נוכל לטרגט קהל שביקר באתר שלנו ולא יצר קשר.
  • פרסום בטאבולה / אווטבריין | פרסום באמצעות תוכן, טאבולה ואאווטבריין מאפשרות לנו לפרסם מאמרים ולהופיע באתרים המובילים בישראל (YNET, כלכליסט, גלובס, דה מרקר ועוד..). כך נוכל לכתוב מאמר איכותי ובאמצעותו להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

כתבנו על מגוון ערוצי הפרסום באינטרנט

קיימות הגבלות חוקיות כאשר מפרסמים עורכי דין באינטרנט:
פרסום בשיטת רימרקטינג בגוגל (פרסום חוזר לגולשים שביקרו באתר שלנו) אסור.

מהם הדרכים הנוספות לשווק עורכי דין? מלבד האינטרנט

בעבודה השוטפת עם משרדי עורכי דין אנו המלצנו להם להעצים את השיתופי פעולה בין משרדים.
שיתופי הפעולה מייצרים עסקאות רבות וזהו ערוץ שמומלץ להשקיע בו משאבים ומחשבה רבה.
צאו לפגישות עם קולגות, השתתפו בכנסים והרצאות, צרו קשרים חדשים – זה ישתלם לכם בטווח הארוך.
כאן תוכלו לקרוא מספר דרכים חינמיות לפרסום העסק.

מהם הנקודות החשובות כאשר מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט?

כפי שכתבנו, זירת עורכי הדין באינטרנט מאוד תחרותית ולכן מומלץ לנצל את המשאבים בצורה מדויקת

  1. השקיעו באתר אינטרנט – האתר שלכם, הוא הפנים של כל עבודת השיווק באינטרנט ומרכז את כל תנועת הלקוחות והגולשים.
    מחירי הפרסום (מחירי ההקלקה במיוחד בגוגל) בתחום עו"ד הם מהגבוהים בשוק ולכן חשוב "לנצל" כל קליק בצורה מקסימלית ולעשות הכל על מנת שיצור איתנו קשר. אתר שבנוי טוב, מאופיין נכון ומעוצב באופן מקצועי יבטיח יחס המרה גבוה, לכן מומלץ להשקיע בבניית האתר ובעיצוב שלו. קראו כיצד מבצעים בניית אתרים שגורמים ללקוחות להשאיר פרטים.
    במקרים רבים מומלץ לבנות גם דף נחיתה למטרת הפרסום באינטרנט – קראו על היתרונות של דף נחיתה כאן
  2. תוכן באתר – התוכן הוא המלך, אם השקעתם רבות ובניתם אתר כנראה שאף אחד לא ייחשף אליו אם לא תעשו פרסום. השקיעו בתוכן טוב על מנת שהקהל שמגיע לאתר יתרשם מהמשרד שלכם.
    התוכן באתר חשוב גם לטובת קידום האתר בגוגל.
  3. דיוק וניהול נכון – חשוב לדייק ולנהל נכון את הקמפיינים באינטרנט כיוון שהעלויות כפי שכבר כתבנו גבוהות מאוד.
    אל תבצעו את הפרסום באינטרנט והקידום הממומן באופן עצמאי, ככל הנראה אתם תבזבזו הרבה כסף על פרסום שלא יוביל לתוצאות.
  4. רשתות חברתיות – תבנו נוכחות ברשת החברתית, זה לא הדבר הראשון שאנו ממליצים לעשות אך בהחלט מומלץ אם נשאר תקציב לכך.
    כתבנו כיצד עושים ניהול מדיה חברתית שמייצרת לקוחות.
  5. בידול מהמתחרים – הנקודה האחרונה נכונה לגבי כל עסק ולא רק עורכי דין, אך באה לידי ביטוי בעיקר במקצוע עו"ד כיוון שהוא מוצף – תייצרו בידול והפיצו אותו בכל פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, אם תהיו כמו שאר עורכי הדין הנמצאים באינטרנט, תתקשו לקבל לידים ופניות דרך האינטרנט.

שיווק עורכי דין באינטרנט – למה אנחנו?

דיברנו על בידול ומן הראוי שנציין מהו הבידול שלנו – 3 סיבות למה לבחור בנו:

  1. שקיפות ואמינות
  2. אין התחייבות
  3. אוהבים את מה שאנו עושים.

תוכלו להרחיב על הסיבות לבחור בנו בעמוד הבית – לחצו כאן.

קליק למענה מהיר
שיווק באינטרנט - דוליד Dolead

בעל/מנהל עסק? הפרסום הדיגיטלי תקוע? יש הרבה פניות מהאינטרנט אבל אין עסקאות?

רוצה לקבל טיפ אחד שישפר לך את תוצאות הקמפיינים במעל 50%?

קבל מדריך וידאו ישירות לתיבת המייל תוך דקה (אין צורך במספר טלפון)