אפיון אתר אינטרנט מנצח שיגרום לגולשים להתקשר אליכם!

אפיון אתר שיגרום לגולשים אליכם

מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט? 

תהליך אפיון אתר איתנו

פגישה

לפני שאנו מתחילים לאפיין את האתר חשוב שניפגש ונבין את הצרכים והמטרות שלכם. לאחר מכן נתכנן יחד את מבנה האתר.

אפיון האתר

נכתוב על גבי מסמך מסודר את האפיון על פי הנקודות החשובות שעליהם דיברנו בפגישה המשותפת ונעביר אליכם לאישור.

עיצוב

לאחר אישור אפיון האתר נבצע עיצוב ובו ניתן דגש על השפה העיצובית המתאימה לעסק וחוויית המשתמש.

מידע קצר וקולע על אפיון אתרי אינטרנט

מרבית האתרים בישראל לא גורמים ללקוחות להשאיר פרטים או להתקשר בעיקר בגלל שהם מאופיינים בצורה לא נכונה. 
אפיון אתר אינטרנט זהו החלק החשוב ביותר בתהליך הקמת האתר ובו מתכננים את מבנה האתר והטקסטים המרכזיים. 

שאלות חשובות לאפיון אתר אינטרנט

  • מהי מטרת בניית האתר?
  • מי הם קהלי היעד?
  • האם יש לוגו? במידה וכן האתר צריך לשמור על השפה העיצובית של צבעי הלוגו.
  • מהי הייחודיות של בית העסק?
  • מהם התועלות של הלקוחות מבית העסק?

מדוע חשוב לעשות אפיון אתר אינטרנט?

אפיון האתר עושה סדר בעבודה ומאפשר להפיק את המקסימום מאתר האינטרנט עבור בית העסק.
באפיון האתר נקבע מבנה האתר והטקסטים המרכזיים נכתבים מראש במסמך מסודר.
בנוסף האפיון חשוב והכרחי גם לשלב הבא בבניית האתר – העיצוב.
כאשר יש אפיון מסודר, המעצב/ת יכול/ה לראות את המבנה המלא של האתר ובכך לעצב אותו בצורה נכונה ולאפשר חוויית משתמש מקסימלית.

כיצד מתבצע אפיון האתר?

אפיון האתר אינטרנט מתבצע יד ביד עם הלקוח, כאשר חשוב מאוד לקבל אינפורמציה מלאה על העסק, קהלי היעד, מטרות, בידולים, יתרונות ועוד..
במהלך האפיון אנו מבצעים מעקב אחר המתחרים על מנת להבין מה קיים בשוק המתחרים ובכך לבדל ולייחד את האתר שלכם.
אנו בחברת DoLead נותנים דגש על אחוז ההמרה באתר ומקדישים לכך זמן רב.
בסעיף הבא תוכלו לקרוא על חלק מהנקודות שאנו נותנים עליהם דגש במטרה לשפר את יחס ההמרה ולגרום לגולשים להשאיר פרטים.
כאן תוכלו לקרוא כיצד לשפר את יחס ההמרה.

נקודות חשובות כאשר מבצעים אפיון אתר אינטרנט

אמון

כבר בשלב אפיון האתר חשוב לתת דגש על האמון בין הגולש לבית העסק.
עסקה מתבצעת רק מתוך אמון ולכן החשיבות של יצירת אמון עם הגולש היא מירבית.

כיצד ניתן לייצר אמון עם הגולשים?

  • אתם והצוות שלכם – הבליטו את עצמכם והצוות שלכם באתר.
  • לקוחות ממליצים – יש לכם? מצוין פרגנו להם במקום של כבוד באתר.
  • תוכן איכותי – חשוב להעלות תוכן איכותי לאתר.
  • ביקורות מאתרים חיצוניים – במידה ויש לכם ביקורות בגוגל, דפי זהב, פייסבוק וכ"ו.. הבליטו אותם באתר.

תועלות

הלקוח צריך להבין בדיוק מהם התועלות שלו מכך שיסגור אתכם עסקה.
רשמו את כל היתרונות שלכם ומדוע כדאי לבחור דווקא בכם.
טיפ: הקפידו לרשום יתרונות אובייקטיביים ולא גנריים כמו שכל העסקים רושמים: "איכות ושירות".
דוגמה ליתרון אובייקטיבי: "30 ימי ניסיון חינם".

מסר מרכזי מיידי

כיום לגולשים אין סבלנות, הם נחשפים לעשרות אתרים בכל יום והדבר החשוב ביותר הוא שהגולשים יבינו ברגע שנטען האתר לאן הם הגיעו.
רשמו את המסר המרכזי בפירוט ובגדול בחלק העליון של האתר ותוודאו שהוא מובן, קולע, ומדויק.

מובייל

מעל 50 אחוז מהמשתמשים גולשים מהמובייל ולכן אנו נותנים דגש כבר בשלב האפיון על המובייל ובמידת הצורך מאפיינים את המבנה בנפרד למובייל.

Call Now Button
גלילה לראש העמוד

זיהינו שאתם בדרך לצאת מהאתר ולא השארתם לנו פרטים.

רוצים לדעת איך ידענו שאתם בדרך החוצה?

השאירו פרטים ונגלה לכם את סודות השיווק באינטרנט