פרסום בגוגל ובפייסבוק - כיצד מחליטים במה לבחור?
מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט?
פרסום בגוגל ובפייסבוק – גוגל ופייסבוק נמצאות במאבק תמידי על המפרסמים כאשר לכל אחת מהן יתרונות רבים.
אנו במרבית המקרים ממליצים לחלק את התקציב בין גוגל ופייסבוק ובאמצעות ניתוח של התוצאות להחליט היכן כדאי להתמקד.
שימו לב שאתם לא מקבלים החלטה מהר מדי כיוון שלעתים יתכן ותקבלו פניות רבות יותר מפייסבוק אך בפועל לאחר מעקב תסגרו יותר לקוחות דרך גוגל ולהפך.
תבצעו מעקב של מינימום חודש חודשיים לפני קבלת החלטות.
לא תמיד התקציב מאפשר לבצע בדיקה של שתי הפלטפורמות, מה עושים במקרים כאלה?
צפו בסרטון שיעזור לכם להחליט ב-3 דק' האם לפרסם בפייסבוק או בגוגל
פרסום בגוגל ובפייסבוק - אז איך בוחרים היכן לפרסם?
לא ניתן לענות על השאלה הזאת באופן גורף כיוון שהתשובה תלויה בתחום העסק, אך היתרונות של כל אחת מהפלטפורמות יוכלו לעזור לכם להחליט היכן לפרסם.
יתרונות הפרסום בפייסבוק
קהל יעד מדוייק
הגעה לקהל יעד מדויק באמצעות מערכת הטירגוט המתקדמת של פייסבוק - כאן תוכלו לראות כיצד זה מתבצע.
גמישות בתקציב
אפשרות לעבוד גם עם תקציב נמוך יחסית ולקבל קליקים במחירים סבירים.
מגוון סוגי מודעות
מגוון סוגי מודעות עם מגוון סוגי אינטארקציות שונות- לדוגמה מודעה המעודדת התחלת שיחה באמצעות המסנג'ר של פייסבוק, מודעות לידים ועוד..
פרסום באינסטגרם
פרסום גם ברשת האינסטגרם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.
רוצים לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי?
הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין פייסבוק בפחות מ-14 דק' וללא צורך בידע קודם
יתרונות הפרסום בגוגל
תזמון מושלם
הגעה לגולש בזמן שהוא צריך אותך - בפרסום בגוגל הגולש נחשף למודעה ברגעים שהוא מחפש את השירות / המוצר בגוגל.
פרסום נרחב
פרסום בכל אתרי השותפים של גוגל - מגוון רחב של אתרים מהגדולים בישראל ובעולם ועד הקטנים.
תשלום ע"פ קליק
תשלום ע"פ הקלקות בלבד - לא הקליקו, לא שילמת.
פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב דרך מערכת הפרסום של גוגל.
יתרונות משותפים של הפרסום בגוגל ופייסבוק
- ניתוח תוצאות - ניתן לנתח את התוצאות באופן מדוייק ולהבין כמה לקוחות הגיעו מכל פלטפורמה.
- שליטה בתקציב - שליטה מלאה בתקציב ואפשרות לפרסם כמעט בכל סכום.
- אין התחייבות - ניתן לעצור את הפרסום בכל שלב ואין התחייבות לתקופת מינימום.
- דיוק בקהל היעד - הפרסום בפייסבוק ובגוגל מאפשר להגיע לקהל יעד מדוייק.
- פרסום מיידי - אין צורך לחכות זמן רב, בונים קמפיין ויוצאים לדרך.
- גמישות - יכולת לפרסם ולקדם כמעט כל מוצר / שירות.
אז מהו בעצם ההבדל העיקרי והבולט בין גוגל לפייסבוק?
ההבדל המשמעותי ביותר בין גוגל לפייסבוק הוא כוונת המשתמש בזמן שהוא נחשף למודעה.
בגוגל המשתמש נחשף למודעה כאשר הוא מתכוון לקנות את המוצר או השירות שאנו מוכרים (ממש מחפש את זה בגוגל).
בפייסבוק המשתמש נחשף למודעה בהתאם לתחומי העניין וההתנהגות שלו בצורה מאוד מדוייקת ובאמצעות מערכת פרסום מאוד מתקדמת.
אכלתם לנו את הראש, מי לוקח בשורה התחתונה גוגל או פייסבוק?
בהמשך ישיר למה שכתבנו מעלה אם אתם מעוניינים בלקוחות חדשים באופן מיידי הפרסום בגוגל ככל הנראה יהיה יעיל יותר,
אך אם אתם מעוניינים לייצר מודעות למותג ולקבל לידים ופניות – פרסום בפייסבוק גם יהיה אפקטיבי.
הנתונים הנ"ל נכונים במרבית המקרים אך לא בכולם וכדאי לבחון כל מקרה לגופו.
פרסום בגוגל ובפייסבוק – לבד או עם חברה?
ניתן לעשות פרסום בגוגל ובפייסבוק באופן עצמאי אך התוצאות יהיו מאכזבות במרבית המקרים ולכן אנו ממליצים להיעזר בחברת שיווק באינטרנט – כאן תוכלו לקרוא עלינו וכיצד השיווק באינטרנט איתנו יצמיח את העסק שלכם.
לא בטוחים האם קידום ממומן זה הדבר הנכון לעסק שלכם – קראו את המאמר הבא.
רוצים לנסות לפרסם בגוגל באופן עצמאי?
הקליקו על הסרטון וצפו כיצד להקים קמפיין בגוגל בפחות מ-18 דק' וללא צורך בידע קודם
יש מאות חברות פרסום בפייסבוק ובגוגל - למה שאבחר דווקא בכם?
כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן – שירות, איכות ומקצועיות כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו.
זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂
שקיפות ואמינות
שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך פרסום בפייסבוק ובגוגל - אנו ניקח רק פרוייטים בהם השיווק באינטרנט יהיה אפקטיבי.
עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות
אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.
אוהבים את מה שאנו עושים
אנו חיים ונושמים את הפרסום בגוגל ובפייסבוק - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.